Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشست وزرای خارجه ایران و گروه ۱+۴ (فرانسه، آلمان، روسیه، چین و انگلیس) و با حضور فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ساعت ۳:۳۰ بامداد فردا (سه‌شنبه) به وقت تهران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار می‌شود.

این دومین باری است که وزرای خارجه ایران و گروه ۱+۴ بعداز خروج آمریکا از برجام گردهم می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برخی خبرها، ایران و پنج کشور باقیمانده در برجام به همراه موگرینی در پایان نشست در نیویورک بیانیه‌ای را در حمایت از اجرای برجام صادر خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • دانشجویان معترض ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند+ فیلم
  • نشست وزرای دفاع ناتو برای ادامه حمایت از اوکراین برگزار می‌شود
  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد