Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمله کور و نفرت انگیز تروریستی در ایام عزای حسینی و در سالروز آغاز دفاع مقدس و به خاک و خون کشیدن هموطنانمان در شهر اهواز به عنوان یکی از نمادهای ماندگار هشت سال پایداری و مقاومت، غمی جانکاه و تالم و تاثری فراوان را موجب شد که زبان از بیان آن قاصر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه سفر دکتر روحانی به نیویورک جهت حضور در مجمع عمومی سازمان ملل و تبیین مواضع صلح طلبانه  کشورمان و در شرایطی که مردم ایران با چالش های اقتصادی حاصل از تحریم های ظالمانه و برخی سوء تدبیرها دست و پنجه نرم می کنند، نقشه های شوم دشمنان، آرامش و همدلی در ایران زمین را به عنوان قدرت برتر منطقه هدف قرار داده است و در این راه از ریختن خون زنان و کودکان بی گناه نیز ابایی ندارند.

اقدام شرارت بار و ضد انسانی تروریست های  وهابی که منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای از نیروهای نظامی و غیرنظامی کشورمان شد بی شک ثمره جهل ، تحجر و ترویج خشونت توسط افراط گرایانی است که مورد حمایت مالی و لجستیکی برخی کشورهای مرتجع منطقه و استکبار جهانی قرار دارند و شرم َآور آنکه برای به عهده گرفتن این رفتار ننگین به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.

 حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام مذبوحانه و تروریستی که توسط مزدوران شیطان و در جهت به چالش کشیدن امنیت و اقتدار کشور عزیزمان انجام شد، خواستار برخورد سریع، قاطع و مقتدرانه نیروهای نظامی و امنیتی در مقابله به گروهک های تروریستی و به ویژه عقبه و حامیان آنان در جهت تسلای دل خانواده های داغدیده و مردم عزادار ایران زمین می باشد.

اعضای حزب همبستگی ایران اسلامی با آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های معزز شهدا و همه آحاد مردم کشورمان و با تاکید مجدد نسبت به حفظ انسجام و وحدت ملی، بررسی دقیق و همه جانبه چرایی و چگونگی این اقدام تروریستی را در راستای جلوگیری از تکرار چنین اتفاق دردناکی امری ضروری دانسته و در زمانه حساس کنونی حمایت همه جانبه از دولت و دستگاه دیپلماسی و همچنین نیروهای نظامی کشور را به عنوان دو مولفه اقتدار نظام برای خود امری محتوم قلمداد می کند و بی صبرانه در انتظار مجازات عاملان داخلی و خارجی حادثه تروریستی اهواز به سر می برد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حزب همبستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند