Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه در شرکت صنایع لبنی حمیل با بیش از ۲۵ سال سابقه , بیش از ۷۰ نفر مشغول به کار بودند ، گفت : این کارخانه در یکسال اخیر تعطیل بود که دوباره فعال شد و هم اکنون بیش از ۳۵ نفر دوباره به کار مشغول شدند.
آقای مومیوند افزود : در تلاش هستیم تا تولید این کارخانه به ظرفیت اسمی افزایش یابد تا اشتغال هم به بیش از ۷۰ نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کارخانه حمیل تویسرکان هم با بیان اینکه سال ۹۶ به علت مشکلات مالی , تولید متوقف و شرکت تعطیل شد ، گفت : در تلاش هستیم در مدت کمتر از ۳ ماه , تولید را به حداکثر برسانیم .
آقای ذوالفقاری افزود : بخش تولید دوغ , ماست و پنیر در بسته بندی های متنوع فعال شده است و خطوط تولید کره , شیرخشک , خامه و پنیر خامه ای هم راه اندازی خواهد شد.
آقای قلخانی ، مدیر تولید کارخانه هم گفت : تا پیش از توقف کارخانه , محصولات به بیش از ۲۰ استان ارسال می شد که به زودی این بازار احیا می شود.
این کارخانه ظرفیت تبدیل روزانه ۳۰ تن شیر را به انواع فرآورده های لبنی دارد که با راه اندازی همه خطوط تولید , این ظرفیت به ۳۰۰ تن افزایش خواهد یافت. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تویسرکان کارخانه حمیل فعالیت مجدد لبنیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرادید

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • سود ۳۱۷ میلیون دلاری پالایشگاه آبادان در سال گذشته
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • هدر رفت ۲۵ میلیون دلاری بنزین در سال
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • آغاز مجدد بارش‌ها در خوزستان از امشب
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد