Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@14:22:55 GMT

حفظ بازار با برندهای چینی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۲۷۱۹

 این همکاری در سه سطح مختلف توسعه خواهد یافت. در اولین سطح تولیدکنندگان بنام و باسابقه خودروهای  چینی در بازار ایران در حال توسعه تیراژ تولید خود و همچنین تنوع بخشیدن به محصولات و ورود به بخش‌هایی از بازار بالادستی هستند که تا به امروز در آن‌ها حضور نداشته‌اند. مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور و بهمن از این دست شرکت‌ها هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
در بخش دوم خودروسازان دولتی که به امید همکاری گسترده با خودروسازان فرانسوی توسعه فعالیت‌های خود  با چینی‌ها را به‌آهستگی پیش می‌بردند، حال با تغییر  سیاست در حال توسعه فعالیت خود با خودروسازان چینی  هستند و تیراژ تولید و تنوع محصولات چینی‌شان را افزایش داده‌اند. 
در بخش سوم اما واردکنندگانی  هستند که تا دیروز در حال واردات خودروهای اروپایی  یا ژاپنی  بوده‌اند و حال با ممنوع‌شدن واردات در حال تغییر سیاست‌های خود و مذاکره با برندهای چینی برای مونتاژ  آن‌ها در داخل ایران هستند. این شرکت‌ها نیز باتوجه‌به نیاز کم به سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌هایی که از قبل برای مونتاژ  برندهای وارداتی خود تهیه کرده بودند، در حال مذاکره برای تولید خودروهای چینی در بازار ایران هستند. بدین ترتیب رسیدن به روزی که نزدیک به ٥٠درصد سهم بازار ایران در اختیار برندهای چینی باشد، دور نیست. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی رباطی

کد خبر 846746 برچسب‌ها شهرداری مترو تهران مترو

دیگر خبرها

  • باقری کنی: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • بریکس برای تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • ویدیویی از طرز کار ربات‌های چینی که گیج کننده است
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • موزه چینی خانه شیخ صفی مهمترین مکان برای معرفی هویت ملی
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!