Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور روسیه خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جنگنده‌های اسرائیلی علت اصلی فاجعه(سقوط) هواپیمای روس در خاک سوریه بود. ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ بین الملل آسیای غربی ترکیه و اوراسیا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، درپی گفت وگوی تلفنی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، کاخ کرملین در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: پوتین به نتانیاهو گفت که موسکو از این منظر نگاه می کند که رفتارهای هواپیماهای اسرائیلی عامل اصلی بروز فاجعه برای هواپیمای "ایل 20" روسیه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه افزود: مسکو و تل آویو بررسی ابهامات حادثه سرنگونی هواپیمای روس را - با مدنظر قرار دادن این موضوع که اطلاعات ارائه شده نظامیان اسرائیلی درباره عملیات نیروی هوایی اسرائیل بر فراز خاک سوریه با نتایج وزارت دفاع روسیه تناقض دارد- ادامه دادند.

برپایه این گزارش، پوتین تاکید کرد: طرف روس از این منظر نگاه می کند که رفتارهای هواپیمایی اسرائیل علت اصلی فاجعه است.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: تصمیماتی که موسکو برای تقویت توانمندی‌های رزمی برای دفاع از حریم هوایی سوریه اتخاذ کرده است، همگام با وضعیت کنونی است و قبل از هر چیز، هدف آن حفاظت از نظامیان روس در برابر هرگونه خطر احتمالی است؛ نظامیانی که ماموریت خود در مبارزه با تروریسم بین المللی را ایفا می کنند.

R36355/P36355/S8,90,1414/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی یادآور شد که انتقاد از جنایت های غزه ارتباطی با یهودی ستیزی ندارد.

به گزارش مشرق، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سندرز: یادآوری جنایت‌های غزه یهودی ستیزی نیست
  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا