Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، 《عبدالخلیل معظم‌زاده》،معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری، روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان شاغل نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی دلیرمردان غیور و بزرگی است که طریق سرخ و نورانی خویش را چراغی راهنما قرار دادند تا خطه جنوب و غرب کشور سنگر و خاک‌ریزی ایمن برای ایران اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: چه نیکوست یادی کنیم از شهدای مظلوم و به خون خفته در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز که در سالروز دفاع مقدس با تهاجمی ناجوانمردانه و کور، جمعی از مردم مظلوم این بوم گلگون به خون خود غلتیدند. رمز فتح الفتوح و کلید طریق و سلوکمان از گذشته تاکنون ایران اسلامی همین بوده و خون شهدایمان دیواری بس آهنین مقابل هر تهاجم نابه جایی است.

معظم‌زاده افزود: هفته دفاع مقدس، کلاس درسی است برای ما و اسوه‌های مقاومت و حماسه و هفته پند است و درس‌آموزی برای دشمنان؛ چرا که ملت ایران این درس را به دشمنان تا دندان مسلح داد که هیچ‌گونه تسلیحاتی یارای مقاومت مقابل غیرت و پایمردی جوانان شوریده‌ حال و مومن و رزمندگان خدا باور را ندارد.

وی با اشاره به دوران جبهه و جنگ و جهاد یادآور شد: به عنوان جوانی جهادی که در آن روزهای حماسه حضور داشتم باید بگویم در آن دوران احساس درد و خستگی وجود نداشت، چرا که فرهنگ حاکم بر روابط فرمانده و فرمان‌گیر چیز دیگری بود.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهور تصریح کرد: فرهنگ بسیجی و جهادی، دفاع مقدس را به یک دانشگاه تبدیل کرده بود که در آن جایگاه استاد و شاگردی وجود نداشت چرا که در آن فضا به همه یاد می‌دادند و همه یاد می‌گرفتند؛ چون تعلقی مادی وجود نداشت. به واقع اگر تبعیت از فرماندهی بود، باوری اعتقادی را پشتوانه داشت کما اینکه فرماندهان نیز خود را سپر و سنگر فرمان‌بران می‌دانستند.

معظم‌زاده تاکید کرد: مناسبت دارد در این هفته یادی کنیم از نقش دولت و دولتمردان در هشت سال دفاع مقدس که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برخلاف نظم جهان سرمایه‌داری، مردم مسلمان ایران صاحب یک حکومت اسلامی شدند و مانع و رادعی برای نقش‌آفرینی غرب و شرق در منطقه شدند.

معاون پشتیبانی و تحول اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: در چنین شرایطی مقابله جهانی با حاکمیت نوپای ایران اسلامی شروع شد؛ از کودتا تا تجهیز منافقان و دست زدن به ترور عزیزانمان و سرانجام جنگ تمام عیار توسط رژیم بعثی عراق که با شروع جنگ تحمیلی و توأمان اعمال تحریم‌های کمرشکن شرایطی را عارض کرد که از یک سو موضوع دفاع از میهن اسلامی و پشتیبانی از رزمندگان و از سوی دیگر تامین معیشت مردم همه در دستور کار بود.

وی افزود: دولت در کنار دیگر ارکان نوپای حکومت اسلامی اقدامات پشتیبانی‌کننده فراوانی را در حمایت از رزمندگان غیورمان انجام داد و بنا به ماهیت ذاتی و وظایف تخصصی هر وزارتخانه‌ها توجه و تلاش خود را بر این امر متمرکز کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاک دفاع مقدس مسلمان نهاد ریاست جمهوری هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، ثمره وحدت، همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح تحت تدابیر فرمانده معظم کل قواست. - اخبار استانها -

بعه گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در مراسم استقبال از کارکنان وظیفه جدید الورود به این منطقه پدافندی، با بیان اینکه توانمندی، همدلی و یکرنگی موجود بین نیروهای مسلح، تأمین کننده اقتدار و امنیت کشور است، گفت: امروز پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌روزترین و مجهزترین سامانه‌‌ها را در اختیار دارد و این واقعیتی انکارناپذیر است که نیروهای مسلح ما از قدرت برتر پدافند هوایی در منطقه برخوردار هستند و دشمنان نیز این را به خوبی می‌دانند.

وی افزود: به واسطه همت بلند و اعتماد به توانمندی جوانان و دانشمندان داخلی از محدوده شعار خارج و وارد عرصه عمل و به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ ایم.

امیر سرتیپ دوم ستاد معصومی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه سربازان نماد ایستادگی و استقامت کشور هستند، تاکید کرد: سربازان چشمان بیدار جامعه بوده و جزو نیروهای بی‌ادعا در نیروهای مسلح هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور دوران مقدس سربازی را شاداب‌‌ترین زمان زندگی سربازان دانست و گفت: سربازان در ایثار، فداکاری، اسوه و نمونه بودن دارای کارکرد مثبت اجتماعی هستند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است