Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير وصول مطالبات بانک صنعت و معدن به اتفاق سرپرست شعب اين بانک در استان خراسان رضوي از طرح شرکت هاي توليد و تصفيه نمک خوراکي نمکال سبزوار، اسرار پوياي شرق و داروسازي طاها در سبزوار بازديد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، شرکت توليد و تصفيه نمک خوراکي نمکال در شهرک صنعتي سبزوار روزانه 120تن نمک تصفيه شده با خلوص 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5درصد توليد و بسته بندي مي کند؛ اين شرکت تاکنون حدود 6ميليارد و پانصد ميليون تومان تسهيلات ريالي از بانک ياد شده دريافت و براي 65نفر بصورت مستقيم شغل ايجاد کرده است.
شرکت اسرار پوياي شرق در شهرک صنعتي سبزوار در زمينه توليد درب و پنجره دوجداره فعاليت مي کند و در فاز دوم به توليد يراق آلات در و پنجره دوجداره مي پردازد، شرکت ياد شده تاکنون بالغ بر 90ميليارد ريال تسهيلات ريالي از اين بانک دريافت و براي 65نفر شغل مستقيم ايجاد کرده است.
شرکت داروسازي طاها نيز در شهرک صنعتي سبزوار در زمينه توليد ماده موثر دارويي (پروژسترون) فعاليت دارد و تاکنون 14ميليارد تومان تسهيلات ريالي و حدود 769هزار يورو تسهيلات ارزي از بانک صنعت و معدن دريافت کرده است. اين شرکت قادر است سالانه 8تن پروژسترون توليد و براي 31نفر شغل مستقيم ايجاد کند.
شايان ذکر است در طرح توسعه اين شرکت، توليد شياف و سرم در دستور کار قرار دارد که طرح توليد شياف 80درصد پيشرفت داشته است و طي دو ماه آتي با تسهيلات بانک صنعت و معدن به بهره برداري خواهد رسيد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با ابلاغ سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و حسب دستور ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بازدید سرزده از دستگاه‌های خدمت رسان، جعفر حسینی سرپرست بازرسی امور بانک و بیمه به همراه سربازرس و بازرس این حوزه به صورت سرزده از شعب برخی بانک‌ها در سطح شهر تهران بازدید کردند.

در این بازدید، هیئت بازرسی ضمن بررسی برخی از پرونده‌های تسهیلات پرداختی در شعب، تذکرات لازم در رابطه با رعایت قوانین و مقررات بانکی، تکریم ارباب رجوع، پرداخت تسهیلات خرد خصوصاً تسهیلات تکلیفی ازدواج و فرزندآوری و عدم سخت‌گیری در اخذ تضامین مازاد بر مقررات، عدم دریافت تصویر مدارک هویتی وفق بخشنامه بانک مرکزی داده شد.

در جریان این بازرسی، موضوع صف در انتظار متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز مطالبه و بازرسی قرار گرفت.

همچنین رعایت نرخ سود سپرده و تسهیلات پرداختی و تأثیر آن بر ناترازی بانک‌ها و تورم در جامعه، رعایت مقررات بانک مرکزی در ارائه ضمانت‌نامه‌های بانکی و اعتبارات اسنادی داخلی، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های تولیدی و تعاونی و نرخ کارمزد خدمات مورد تاکید بازرس کل قرار گرفت.

کد خبر 6094310

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو