Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@20:40:20 GMT

آستانه، میزبان مسابقات جهانی 2019 کشتی شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۶۹۲۶۳

آستانه، میزبان مسابقات جهانی 2019 کشتی شد

آستانه قزاقستان از سوی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان میزبان مسابقات جهانی کشتی در سال 2019 به عنوان اولین مرحله گزینشی المپیک 2020 توکیو انتخاب شد.

طرفداری- اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد که شهر آستانه میزبان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2019 طی روزهای 14 تا 22 سپتامبر در ورزشگاه دولت آرِنا خواهد بود.

به گزارش فارس، پایتخت قزاقستان در چند سال اخیر، رقابت‌های مهمی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا 2014، مسابقات گزینشی المپیک 2016 و مسابقات قهرمانی جهان 2018 در رشته گراپلینگ و چندین مسابقه جهانی دیگر را میزبانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی، گفت:

ما با پیشنهاد ارائه شده توسط کمیته سازماندهی از شهر آستانه بسیار خوشحال شدیم. با موفقیت ما در مسابقات قهرمانی سال گذشته در پاریس و قهرمانی‌ جهان آینده در بوداپست، من اطمینان دارم که آستانه یک رویداد عالی برای ورزشکاران، مربیان و طرفداران ما خواهد بود.

رقابت برای میزبانی مسابقات قهرمانی شدید بود، زیرا مسابقات قهرمانی جهان 2019 به عنوان اولین مسابقات گزینشی المپیک 2020 در توکیو خواهد کرد.

شش نفر برتر در هر وزن المپیکی در آستانه موفق به کسب جواز حضور در المپیک خواهند شد. سایر سهمیه‌های باقیمانده در مسابقات قاره‌ای توزیع خواهند شد و در آخرین مرحله بر اساس تقویم مبارزات انتخابی سال 2020 به رقابت خواهند پرداخت.

سوت مینبایف، رئیس فدراسیون کشتی قزاقستان، گفت

: مسابقات قهرمانی جهان کشتی یک رویداد بزرگ است و به محبوب کردن کشتی در قزاقستان و منطقه کمک خواهد کرد. ما هیجان زده هستیم که مسابقات قهرمانی جهان را در آستانه برگزار کنیم و اطمینان داریم که به عنوان یکی از بهترین رویدادهای ورزشی برای شما به یاد خواهد آمد و بازخورد مثبتی از طرفداران دریافت خواهند کرد.

انتظار می‌رود که بلیط های مسابقات قهرمانی جهان 2019 در ماه ژانویه به فروش برسد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۶۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری