Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حسن پور روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: یکی از این متهمان به عنوان عامل اختلاس و دیگری به اتهام معاونت در جرم دستگیر شده اند.
وی با بیان اینکه در پرونده اختلاس شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر پنج نفر به عنوان مضنون شناسایی شده اند اظهار داشت: همچنین دستگاه قضا دستور لازم برای جلب این افراد را نیز صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن پور یادآورشد: در تاریخ 6 شهریور ماه 1397 شرکت پخش فرآورده های نفتی ابتدا در گزارشی اختلاس 2 نفر به مبلغ 30میلیارد ریال را اعلام و پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم بازپرسی ارجاع شد.
دادستان بوشهر بیان کرد: بازپرس پرونده دستور ممنوعیت خروج متهمان را در همان روز صادر و مراتب به اداره گذرنامه اعلام و تحقیقات اولیه درزمینه بررسی مدارک و مستندات موضوع انجام گرفت.
حسن پور ادامه داد: همچنین بازپرس پرونده در همان ابتدا دستور توقیف همه حساب های بانکی، اموال و املاک متهمان را صادر کرد و موضوع را به کارشناس مربوطه برای بررسی ارجاع داد.
وی یادآور شد: علاوه براین حکم جلب متهمان نیز به ضابطان اعلام شد که پس از انجام تحقیقات سه نفر دیگر نیز به عنوان متهم شناسایی و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.
دادستان بوشهر گفت: میزان اختلاس ده ها میلیارد تومانی اعلام شده توسط برخی رسانه ها در شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر صحت ندارد و این پرونده در دست بررسی است.
حسن پور افزود: در حین انجام تحقیقات شرکت پخش فرآورده های نفتی میزان اختلاس را حدود 52میلیارد ریال اصلاح و اعلام کرد که دستگاه قضا برای ارائه نظر کارشناسی باید بررسی های لازم را انجام دهد.
دادستان بوشهر گفت: دستگاه قضایی میزان این اختلاس را به صورت دقیق و قانونی بررسی و اعلام می کند.
وی در باره فرار متهمان به اختلاس در شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر اظهارداشت: با توجه به دستور ممنوعیت خروج متهمان و اعلام به مراجع ذیربط هیچگونه دلیلی مبنی بر خروج آنها از مبادی رسمی وجود ندارد و تاکنون خروج آنها برای دستگاه قضا محرز و تائید نشده است.
6047/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 پخش فرآورده های نفتی جرم دستگاه قضایی کارشناسی اختلاس اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • فلاحت پیشه : هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران / سرنوشت پول های اختلاس شده هم مشخص نشد
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند