Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهرتهران در مورد طرح ترافیک خبرنگاران و ساماندهی سرویس‌های مدارس تذکر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: ابتدا لازم می‌دانم که از اقدامات تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری تهران، نیروی انتظامی و ... همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید قدردانی کنم، اما مساله‌ای که متاسفانه امسال با مشکلات زیادی در مورد آن مواجه هستیم بحث ساماندهی سرویس‌های مدارس و استفاده از خودرو‌های مجاز است که لازم است با سرعت بیشتری انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: تذکر بنده در مورد طرح‌های ترافیک خبرنگاران است، در تاریخ ششم تیرماه امسال طی تذکری خواستار شفافیت درباره نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان خبری شدم، اما متاسفانه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر خلاف آیین نامه که شهرداری را ملزم به اعلام اسامی خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک به همراه نام رسانه‌ای که در آن فعالیت می‌کنند کرده است صرفا اقدام به اعلام اسامی خبرنگاران کرد که همین اقدام موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران در فضای مجازی شد و توضیحات بعدی در مورد عدم انتشار اسامی رسانه‌ها از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شد هم چندان قانع کننده نبود.

نظری افزود: بر حسب وظیفه در صفحه شخصی خود از تمام خبرنگارانی که شرایط استفاده از این طرح را داشته، اما نامشان در فهرست اعلام شده ازسوی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دریافت طرح ترافیک نبود خواستم تا مدارک و مستندات خود را برای پیگیری به اینجانب تحویل دهند که من هم پس ازدریافت این مدارک تمامی آن‌ها را حدود دو ماه پیش به جناب آقای پورسید آقایی تحویل دادم، اما متاسفانه تاکنون جوابی از معاونت حمل و نقل و ترافیک به اینجانب و خبرنگاران مذکور داده نشده است.

به گفته وی ممکن است در این میان گفته شود که تعداد مشخصی سهمیه برای خبرنگاران درنظر گرفته شده و امسال امکان صدور طرح ترافیک جدید برای آن‌ها وجود ندارد، اما سوال اینجاست که پس تکلیف آن چند مجوزی که معاونت ابطالشان را اعلام کرد چه شد و چرا از همین تعداد برای صدور مجوز به خبرنکاران و عکاسان خبری واجد شرایط استفاده نشده است؟

وی تاکید کرد: لازم است با توجه به گذشت تقریبا ۶ ماه از سال ۹۷ معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به رسیدگی و بررسی این مدارک سریع‌تر تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترافیک رسانه اسامی شورای شهر سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ سرود‌های «دانش» از اصفهان، «ایران من» از گلستان، «بازی‌های محلی» از کرمان، «ایران سرافراز» از تهران، «خوشا غریاز دهکرد» از چهارمحال و بختیاری، «خاک مهرآیین» از قم و «فداکار» از هرمزگان، هفت گروه برگزیده بخش آزاد هستند.

همچنین سرود‌های «عهد و پیمان» از چهارمحال و بختیاری، «قالی بافی» از کرمان، «دنیای قشنگ» از یزد، «خلیج فارس» از هرمزگان، «مرغ آمین» از مرکزی، «آیه‌ی گیلانه» از گیلان، «ایران من» از قزوین، «جان جانان» از زنجان، «غم سیستو» از سیستان و بلوچستان، گروه‌های برگزیده بخش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به شمار می‌روند.

بر اساس این خبر، دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. مرحله استانی آن در ۲۹ استان کشور از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۲ شروع و تا نیمه اسفند به طول انجامید.

در دومین دوره این رویداد هنری بیش از ۱هزار و ۱۱۱ گروه سرود در دو بخش کانونی و آزاد و حدود ۲۰هزار کودک و نوجوان حضور پیدا کردند.

بر همین اساس پس از دریافت آثار از سوی دبیرخانه مرکزی، روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ هیئت انتخاب شامل هادی ربیعی مدرس سرود، علی خواجه‌نژادیان مدیرکل کانون استان فارس، عزیزه ریحانی‌منفرد کارشناس هنری استان زنجان، مجتبی حاذق مدیر آفرینش­های ادبی و هنری و آذر مشهدی کارشناس هنری مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون داوری اولیه آثار را انجام دادند.

بر اساس این خبر، به منظور اصلاح اجرا‌های پایانی برای حضور در مرحله کشوری، به گروه‌­های برگزیده مشاوره‌های تخصصی از سوی افراد صاحب‌نظر ارائه می‌شود.

مراسم پایانی دومین جشنواره ملی سرود کانون قرار است در تیر سال جاری هم‌زمان با عید سعید غدیر خم با حضور ۳۰۰ کودک و نوجوان (۱۶ گروه منتخب) به همراه مربیان همراه و سرپرست گروه برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رائفی پور لیست انتخاباتی داد +اسامی
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال خاله خانم
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی