Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدیویی 360درجه از یادمان های دفاع مقدس است همچنین بازی ویدیویی تکاور نبردهایی برای مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق را به نمایش می گذارد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیین رونمایی از مجموعه یادمان عشق  و بازی ویدیویی تکاور با حضور سردار سپهر، جانشین رییس سازمان بسیج سردار آزادی معاون بازرسی سازمان بسیج و مسلم معین مسوول سازمان رسانه ای بسیج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در ابتدای این مراسم اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی در حوزه ی فضای صورت گرفته است و آینده فضای مجازی که‌ به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد در اختیار جریان انقلاب خواهد بود.

 محسن رضایی: ابوظبی و عربستان معرکه بیار منطقه هستند

سرلشکر محسن رضایی عضو تشخیص مصلحت نظام در آیین رونمایی  در آیین رونمای از بازی تکاپو و مجموعه یادمان عشق که در سالن خبرگزاری فارس برگزار می‌شود اظهار کرد: وقتی وارد بیمارستان‌ها شدم، از همه اقوام خوزستانی شهید و مجروح شده بودند. ترور کور که گفته می‌شود همین است یعنی ماسکی روی اهداف اصلی می‌زنند تا نیت باطنی‌شان مشخص نشود.

رضایی گفت: به عیادت مادر مجروحی رفتم که محمدش هم مجروح شده بود و دو ساعت قبل به او خبر داده بودند که فرزندش شهید شده است. مادرش می‌گفت که شب قبل از شهادت در هیئت مرتبا شعار “لبیک یاحسین” را تکرار کنم. همین حادثه و حوادث مشابه نشان می‌دهد که دشمنان ما برخلاف تبلیغات حقوق بشری هدفشان در طول ۴۰ سال گذشته مقابله با این انقلاب و دست‌آوردهای ملت ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان در هر مرحله‌ای هم با یک ابزار متفاوت وارد می‌شوند. در دهه اول انقلاب در سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان ندای خودمختاری و تجزیه‌طلبی سر می‌دادند. سال ۶۰ منافقان شروع کردند و در همین تهران، روزانه ۴۰ یا ۵۰ نفر از ما شهید و همین حدود هم از آن‌ها کشته می‌شدند و ۱۰۰ نفر هم مجروح می‌شدند.

عضو تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باز در همین دوران صدام حسین را در با چند هزار تانک و نفربر وارد ۵ استان کشورمان شدند. بعد از جنگ تا مدتی خاموش بودند اما ۵ سال است که حادثه‌آفرینی‌های جدیدی در حوزه اقتصاد و امنیت به راه انداخته‌اند.

رضایی اضافه کرد: آن‌ها دیدند که در جنگ سخت همواره از ما شکست خورده‌اند و آسیب جدی دیده‌اند. آن‌ها امروز دست روی فشارهای اقتصادی گذاشته‌اند و مردم را هدف گرفته‌اند. آن‌ها حتی به چینی‌ها و هندی‌ها هم گفتند که تا پایان امسال کار ایران تمام است و دیگر با آن‌ها قرارداد نفتی نبندید.

وی با بیان اینکه سرمنشا کار آمریکا و اسرائیل هستند افزود:  معرکه‌بیارهای منطقه‌ای مانند ابوظبی و عربستان و برخی از کشورهای به میدان آمده‌اند تا نقش‌آفرینی کنند‌. ما در گذشته هم این دو کشور را در کنار صدام و منافقان دیده‌ایم.

رضایی گفت: مسئولان ما در برهه‌ای باب دوستی با امارات و عربستان را باز کردند و در برجام هم همین اتفاق افتاد. دشمنان قصد ضربه زدن به ما از طریق فشار مجازی و اقتصادی را دارند

فرمانده سابق سپاه پاسداران وظیفه مردم  در جنگ اقتصادی را این گونه تشریح کرد: در چنین شرایطی مردم باید به صحنه بیایند و مشخص است که کاری از دست نهادهای دولتی برنمی‌آید. تعجب می‌کنم که ۵ سال از شروع جنگ اقتصادی گذشته اما مردم، خبرنگاران و دانشگاه‌های ما در صحنه حاضر نیستند. ایران در سال اول حتی نتوانست یک تپه را هم آزاد کند اما در سال‌های بعد که مردم به میدان آمدند ورق برگشت.

ویاضافه کرد: اگر مردم وارد نشوند و دولت بخواهد با سیستم حکومتی و وزارتخانه‌ای کار را پیش ببرد، روز به روز بر تعداد بی‌کار‌ها افزوده می‌شود‌. از بسیج می‌خواهم که کار را به صورت مردمی پیش ببرد و مردمی بماند. مردمی کردن اقتصاد و رسانه‌ها تنها راه عبور از وضعیت فعلی است.

 

بنابراین گزارش مجموعه یادمان عشق نخستین مجموعه ویدیویی 360درجه از یادمان های دفاع مقدس است همچنین بازی ویدیویی تکاور  نبردهایی برای مقابله با تروریست های تکفیری در سوریه و عراق را به نمایش می گذارد.


در این مراسم همچنین از خانواده شهید صدر زاده نیز تقدیر به عمل آمد.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی

مهدی بخشی امروز در نشست رؤسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌های سراسر استان کرمان با موضوع بررسی برنامه‌های عملیاتی سال ١۴٠٣ دادگستری استان کرمان گفت: سند تحول قضایی با توجه به قانون اساسی و قوانین و مقررات هم سو با نظام، اهداف انقلاب، بیانات امام راحل و یکی از موضوعات مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری طی چند سال گذشته بوده است. 

 وی شرط اول قضاوت را انقلابی بودن، انقلابی ماندن، دفاع از ارزش‌های امام (ره) و شهدا و تبعیت از ولی عادل دانست و بیان کرد: کسی که در مسند مسئولیت است، همواره باید با داشتن منش انقلابی، اخلاص و سختکوشی برای تحقق سند تحول قوه قضائیه تلاش کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان خدمت کردن به مردم را یک توفیق و موهبت بزرگ دانست و بیان داشت: در ابتدای امسال، ٧٩ برنامه برای سند تحول قوه قضاییه ابلاغ شده و در دادستانی مرکز استان نیز برنامه یک ساله ۱۴۰۳ را مبتنی بر سند تحول تنظیم کرده‌ایم.

وی به تهیه کاربرگ‌هایی برای نظارت بیشتر بر دادسرا‌های سراسر استان اشاره و بیان کرد: از طریق این کاربرگ‌ها، ارزیابی جامعی برای سنجش عملکرد در شاخص‌های متعددی از برای انطباق با مفاد سند تحول صورت می‌گیرد و نقاط قوت و ضعف در دادسرا‌های استان به صورت دقیق شناسایی شود.

مدعی العموم کرمان همچنین خواستار توجه جدی دادستان‌های سراسر استان به عملکرد حوزه‌های تحت امر خود و همچنین رسیدگی سریع توأم با دقت به پرونده‌ها شد و بیان داشت: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پرونده‌های موجود در نیروی انتظامی و ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد ضابطین و ارائه آموزش‌های لازم به آنها نیز در اولویت دادستان‌های سراسر استان قرار گیرد. 

وی هتک حرمت و هر گونه افترا و تهمت ناروا به افراد را مذموم شمرد و به کلیه مقامات قضائی استان توصیه کرد: مبارزه جدی با فساد را در اولویت کار‌ها و امور خود قرار دهند و در عین حال توجه و اهتمام ویژه به حفظ حرمت و آبروی مسئولانی که هنوز جرم آن ها ثابت نشده نیز داشته باشند. 

دادستان کرمان یکی دیگر از مظاهر صیانت از حقوق عامه را برخورد و مقابله با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب و اقداماتی که در فضای مجازی باور‌های مردم را نشانه گرفته‌اند و موجبات تشویش اذهان مردم را فراهم می‌آورند، دانست و تاکید کرد: دادستانی کرمان با تشکیل کمیته امنیت روانی با تمام توان به مقابله با هر آنچه امنیت روانی و فیزیکی مردم را تهدید می‌کند، خواهد پرداخت و از موارد نقض و مخدوش کردن حقوق عامه جلوگیری خواهد کرد. 

وی در ادامه به ماندگاری طولانی‌مدت وسایل نقلیه و اموال توقیفی در حوزه پرونده‌های مواد مخدر در استان اشاره و بیان داشت: با اقدام جهادی و شبانه روزی برای دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور، پارکینگ خودرو‌های توقیفی مواد مخدر وضعیت مطلوبی دارد؛ اما باید این روند را ادامه دهیم تا برای بار دیگر پارکینگ‌ها پر نگردند و هر چه سریع‌تر برای تعیین تکلیف این خودرو‌ها اقدام شود. 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تأکید کرد: دادستان‌ها ضمن حضور در انبار‌ها و پارکینگ‌های خودرو‌های توقیفی غیر مواد مخدر، علل ماندگاری خودرو‌ها به ویژه موتورسیکلت‌ها را مورد بررسی قرار دهند و با صدور دستورات قضایی لازم، موانع موجود را برای تعیین تکلیف آنها رفع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید