Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@12:07:23 GMT

انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی تهران

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۱۴۸۵

انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک واحد مسکونی در شهرک شریعتی خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش صدای ایران به نقل از میزان، جلال ملکی اظهار داشت :ساعت ۲:۲۴ دقیقه بامداد حادثه انفجار در یک خانه قدیمی درشهرک شریعتی خیابان ماهان به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند. وی گفت:محل حادثه یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت ۱۰۰ متر بود که انفجار در طبقه اول آن رخ داده بود. دو اتاق از منزل در اثر انفجار تخریب شده بود که در طبقه همکف آتش زیاد و در حال سرایت به بخش‌های بالایی ساختمان بود. ملکی افزود: آتش نشانان متوجه حضور افرادی در خانه شدند و فردی حدودا ۴۰ ساله که در محل انفجار قرار داشت و از ناحیه دو دست و صورت دچار سوختگی شده بود را از محل حادثه خارج کردند. همچنین آتش نشانان در طبقه بالا یک آقای شصت ساله و خانم هفتاد ساله را نیز به سلامت به پایین منتقل کردند. سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه دو دستگاه خودروی ۲۰۷ در حیاط منزل و خودروی شورلت که در مقابل خانه و درخیابان پارک شده بود نیز بر اثر پرت شدن شیشه و بخش‌های بتنی دیوار خسارت دیده بودند، گفت :به گفته کارشناس نشت گاز شهری از یکی از وسایل و جرقه ناگهانی باعث این انفجار اعلام شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: انفجار شهرک شریعتی تهران حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان