Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:46:03 GMT

ولايتي: خواب آشفته ترامپ تعبير نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۲۶۳۳

ولايتي: خواب آشفته ترامپ تعبير نخواهد شد

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس هيات موسس و هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي درباره خواست رييس جمهوري آمريکا براي ديدار و مذاکره با مقام هاي ارشد و عالي رتبه جمهوري اسلامي ايران گفت: خواب آشفته ترامپ و پمپئو هرگز تعبير نخواهد شد و اين قطعي است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ايرنا، علي اکبر ولايتي روز سه شنبه در حاشيه آيين گراميداشت هفته دفاع مقدس همچنين درباره برخي شايعات مبني بر توقف فروش نفت ايران با توجه به مبادلات منطقه اي آمريکا با چين و هند گفت: بي ترديد امکان ندارد که فروش نفت ايران با فشار آمريکا و متحدانش به صفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل افزود: ايران، خود را اداره و مردم نيز کمک خواهند کرد و اين کشور در مقابل آمريکا و اذنابش تسليم نخواهد شد. ممکن است در ابتدا مشکلاتي داشته باشيم اما آينده روشني برايمان به عنوان يک کشور مستقل، خودکفا وجود دارد ، ايران مي تواند براساس ديپلماسي نگاه به شرق اقتصاد خود را بهبود بخشد.
ولايتي گفت: به هيچ وجه تحت تاثير تبليغات سوء با هدف تضعيف روحيه جمهوري اسلامي ايران قرار نخواهيم گرفت؛ 40 سال است به تهديدهاي دشمنان جمهوري اسلامي عادت داريم و اولين بار نيست که سخنان تهديد آميز عليه ما گفته مي شود.
اين خبر در حال تکميل است
**6984**ن.م**1601**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا به اهتراز درآمد. این تصویر را خبرگزاری آمریکایی Getty Images به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • پیش بینی قیمت دلار ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / خواب کاهش دلار تعبیر می‌شود؟
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم