Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:46:09 GMT

گاز جایگاه های C.N.G شهر بانه وصل شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۵۸۲۴

گاز جایگاه های C.N.G شهر بانه وصل شد

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز کردستان به قطع گاز جایگاه های C.N.G شهر بانه به دلیل انجام برخی تعمیرات خط انتقال سقز - بانه اشاره کرد و گفت: اکنون کار تعمیراتی پایان یافته و گاز جایگاه های این شهر وصل و خدمات رسانی به روال عادی برگشته است.

احمد فعله گری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز دوشنبه عملیات اجرایی اتصال خط نهم سراسری گاز به خط 16 اینچ شهرستان های سقز و بانه با هدف تقویت فشار گاز این شهرها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برای انجام این عملیات و ممانعت از قطع گاز مشترکان خانگی به ناچار گاز جایگاه های C.N.G و واحدهای صنعتی بانه برای مدت 12 ساعت قطع شد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: همزمان با عملیات اتصال خط نهم سراسری به خط انتقال گاز شهرستان های سقز و بانه، عملیات تعمیر خط انتقال حد فاصل بین این شهرها نیز انجام شد.
وی تاکید کرد: اتصال خط انتقال گاز سقز و بانه به خط سراسری 56 اینچی که بخش زیادی از آن از داخل استان کردستان عبور می کند، موجب تقویت گاز این شهرها شده و در فصول سرد سال احتمال افت فشار گاز در این خطوط را رفع می کند.
فعله گری با تاکید بر اینکه با تقویت فشار گاز در این مناطق، فرصت بسیار مساعدی برای توسعه صنایع تولیدی و تبدیلی در شهرهای سقز و بانه فراهم می شود، گفت: دیگر محدودیتی برای تامین گاز صنایع نداریم و با تقویت و بسترسازی شبکه های گازرسانی، زمینه توسعه و ایجاد اشتغال با گسترش صنایع فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، خط 9 سراسری انتقال گاز در 2 فاز عسلویه - دهگلان و دهگلان - میاندوآب در حال اجراست و 230 کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد.
شرکت گاز کردستان بیش از 500 هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی دارد و 99،9 درصد جمعیت شهری و حدود 88 درصد جمعیت روستایی این استان زیر پوشش شبکه گاز هستند.
در مجموع 95،6 درصد جمعیت استان معادل یک میلیون و 533 هزار نفر از نعمت گاز بهره مند هستند.
7355/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خط لوله گاز قطع گاز عمليات اجرايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری

ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ خبر داد.

هاشم ناظمی جلال در گفت‌وگوبا ایسنا اظهار کرد: نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ پنجشنبه و جمعه ۶ و۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ حوزه اصلی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد که در آن ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به لزوم رفع نقص احتمالی کارت نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ از سوی داوطلبان گفت: تمامی داوطلبان موظف هستند براساس راهنمای منتشر شده در کارت آزمون نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آن را کنترل، و در صورت نقص، رفع کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ