Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان گفت: تولید خرمای درجه یک به دلیل مسایل کمبود آب بسیار اندک بوده است و حجم عمده‌ای از خرمایی که از کشاوزان خریدرای می‌شود، درجه 2 و 3 خواهد بود.
به گزارش خرداد ،ناجی شعیب زاده در گفت‌وگو با ایسنا  با اشاره به خرید خرما از نخلستان‌های این شهرستان، اظهار کرد: تا کنون حدود 500 تن خرما در قالب حمایتی و توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال پیش بینی می‌کنیم که حدود 10 تا 12 هزار تن خرما از کشاورزان خرمشهری خریداری شود و بر این اساس پیش بینی می‌شود که کار خرید خرما تا پایان مهرماه ادامه داشته باشد.
مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان با بیان این‌که با توجه به مسایلی که در بحث کمبود آب در خرمشهر وجود داشت امسال کیفیت خرما خیلی مطلوب نیست، تصریح کرد: یک مرکز خرید، عملیات خرید خرما را در خرمشهر به عهده دارد و خرمای کشاورزان را از آن‌ها خریداری می‌کند.
شعیب زاده عنوان کرد: بیشتر خرمایی که تاکنون از کشاورزان خریداری شده است، خرمایی با کیفیت‌های درجه 2 و 3 هستند. تولید خرمای درجه یک به دلیل مسایل کمبود آب بسیار اندک بوده است و حجم عمده‌ای از خرمایی که از کشاوزان خریداری می‌شود، درجه 2 و 3 خواهد بود. برچسب ها: خرما ، نخلستان‌ ، کشاورزان

منبع: خرداد

کلیدواژه: خرما نخلستان کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان