Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - شاید جالب باشد که بدانیم کدام نفرات به 10 بازیکن برتر رای داده اند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از 90min، مراسم The Best فیفا شب گذشته در لندن برگزار شد و لوکا مودریچ توانست جایزه برترین بازیکن این مراسم را از آن خود کند. اتفاقی که به خصوص بعد از انتشار خبر حضور نداشتن رونالدو در مراسم قابل پیش بینی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی و نمایندگان رسانه های فیفا از سرتاسر دنیا در انتخاب برترین بازیکن مشارکت داشتند و می‌توانستد نام 3 بازیکن منتخب خود را به ترتیب اولویت در برگه رای بنویسند. در ادامه با نگاهی به رده بندی نهایی 10 بازیکن برتر سال، خواهیم دید چه اشخاصی این بازیکنان را رای اول خود برگزیده اند:

1-لوکا مودریچ (29.05 درصد)

کاپیتان تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 با حدود 10 درصد اختلاف نسبت به نفر دوم، این جایزه را از آن خود کرد. حتی لیونل مسی بارسایی هم در قامت کاپیتان تیم ملی آرژانتین مودریچ را رای اول خود کرد. مودریچ البته انتخاب دوم کریس رونالدو، هم تیمی سابق خود در رئال مادرید بود. گرت ساوتگیت (انگلیس)، رایان گیگز (ولز) و رابرت لواندوفسکی کاپیتان لهستان دیگر چهره های شاخصی بودند که مودریچ انتخاب اول آن ها بود. جای تعجب نیز ندارد که مودریچ انتخاب اول زلاتکو دالیچ، سرمربی خود در کرواسی بوده باشد.

2-کریستیانو رونالدو (19.08 درصد)

رونالدو نتوانست در فتح این جایزه هت تریک کند و در نهایت مغلوب هم تیمی سابق خود شد. رونالدو انتخاب اول هری کین (انگلیس)، روبرتو مانچینی (ایتالیا) و استفان لیخشتاینر (سوئیس) بود. فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال و نماینده رسانه ای پرتغال نیز رای اول خود را به رونالدو اختصاص دادند. جورجو کیه‌لینی کاپیتان تیم ملی ایتالیا نیز به هم تیمی جدیدش رای داد. لیونل مسی هم نام رونالدو را در اولویت سوم قرار داد، عملی که البته از سوی رونالدو تکرار نشد.

3-محمد صلاح (11.23 درصد)

ویرجیل فن‌دایک (هلند) و راگنار کلاوان (استونی) دو هم بازی کنونی و پیشین صلاح بودند که رای اول خود را به او دادند. مایکل اونیل و آلکس مک‌لیش، سرمبیان ایرلند شمالی و اسکاتلند نیز اولین رای را برای صلاح نوشتند. این کار توسط استیون دیویس، کاپیتان ایرلند شمالی هم تکرار شد. نکته غافلگیرکننده آن که هکتور کوپر، سرمربی مصر در جام جهانی و سرمربی کنونی ازبکستان، نام صلاح را در بین 3 رای خود قرار نداد.

4-کیلیان ام‌باپه (10.52 درصد)

ام‌باپه به شکلی کاملا میلیمتری شانس حضور در جمع سه بازیکن پایانی را از دست داد اما قرارداشتن او بالاتر از لیونل مسی، قطعا دستاوردی بزرگ برای وی محسوب می‌شود. دیدیه دشان و هوگو لوریس، سرمربی و کاپیتان فرانسه ترجیح دادند دیگر بازیکنان فرانسوی را بالاتر از ام‌باپه در اولویت رای دهی خود قرار دهند. نماینده رسانه ای فرانسه ام‌باپه را حتی در بین 3 رای خود نیز قرار نداد! مارچلو لیپی، سرمربی با سابقه قهرمانی جهان که اکنون در چین حضور دارد ام‌باپه را به عنوان رای اول برگزید. لیونل مسی، رایان گیگز و یواخیم لو نیز نفراتی بودند که رای دوم خود را به ام‌باپه دادند.

5-لیونل مسی (9.81 درصد)

آمار و ارقام لئو برای قرار داشتن او در فهرست 3 نفر برتر کافی بود اما مسی کاری کرده که همواره از او انتظار بالاترین استانداردها را داشته باشیم. نماینده رسانه ای آرژانتین برای 3 رای خود از نام مسی صرف نظر کرد و به جای او رونالدو را در برگه رای خود قرار داد. مارتین اونیل سرمربی جمهوری ایرلند و آنتونیو والنسیا و آلسکاندر کولاروف، کاپیتان های اکوادور و صربستان از جمله نفرات سرشناسی بودند که رای اول خود را برای مسی خرج کردند. هری کین کاپیتان انگلیس هم رای دوم خود را به مسی داد.

6-آنتوان گریزمن (6.69 درصد)

با زدن دو گل در فینال لیگ اروپا و یک گل در فینال جام جهانی به نظر رتبه ششم، کمترین دستاورد ممکن برای گریزمن بوده است. دیدیه دشان سرمربی خروس ها بالاتر از رافائل واران و کیلیان ام‌باپه، رای اول خود را به گریزمن داد. در بین کاپیتان ها، دیگو گودین هم تیمی گریزمن در اتلتیکو مادرید تنها فردی بود که گریزمن را به عنوان برترین بازیکن سال برگزید. اسکار تابارز سرمربی گودین در اروگوئه هم رای اول خود را به وی داد و کریستیانو رونالدو او را به عنوان نفر سوم انتخاب کرد.

7-ادن هازارد (5.65 درصد)

روبرتو مارتینز یا از قوانین رای دهی آگاه نبوده یا خواسته کاملا منطقی با موضوع برخورد کند، چرا که سرمربی تیم ملی بلژیک نام هازارد را در بین 3 بازیکن برتر خود قرار نداده است. مانوئل نویر سرشناس ترین کاپیتانی است که هازارد را به عنوان برترین بازیکن جهان انتخاب کرده، رومن تورس کاپیتان پاناما هم بعد از دیدن نمایش هازارد مقابل تیمش در جام جهانی مجاب شده رای اول خود را به او بدهد. با قرار گرفتن در رده سوم، هازارد تنها بازیکن لیگ برتری است که در بین انتخاب های گرت ساوتگیت، سرمربی انگلیس قرار داشته است.

8-کوین دی‌بروینه (3.54 درصد)

آیا بلژیکی ها همیشه همنیقدر فروتنانه برخورد می‌کنند؟ نه مارتینز، نه ادن هازارد (کاپیتان) و نه حتی کریستوف ترویر (نماینده رسانه ای بلژیک) نام دی‌بروینه را در بین 3 اولویت خود قرار نداده اند. چارلی مولگرو کاپیتان اسکاتلند یکی از تنها 2 کاپیتانی است که دی‌بروینه را در صدر فهرست خود قرار داده است. نمایش های دلپذیر او در لیگ برتر انگلیس توجه مربیان را بیش از کاپیتان ها جلب کرده و رونالد کومان سرمربی هلند یکی از افرادی است که دی‌بروینه را انتخاب کرده است.

9-رافائل واران (3.45 درصد)

شاید درصد کمی از آرا به واران اختصاص یافته باشد اما او انتخاب اول دو نفر برتر همین فهرست یعنی لوکا مودریچ و کریس رونالدو بوده است. کاپیتان فرانسه هوگو لوریس هم مانند نماینده رسانه ای این کشور واران را به عنوان برترین بازیکن جهان برگزیده و دیدیه دشان نیز او را اولویت دوم رای خود قرار داده است. گرت ساوتگیت دیگر سرمربی بوده که اولویت دوم خود را به واران اختصاص داده است.

10-هری کین (0.98 درصد)

کمتر از یک درصد مجموع آرا؟ گلزنی های تمام نشدنی هری کین خیلی توجهات را به خود جلب نکرده چرا که تنها 17 کاپیتان در سرتاسر دنیا نام او را در فهرست 3 نفره خود قرار داده اند. دیون گودت سرمربی باهاما، گری وایت سرمربی چین تایپه و ریموند ناسه کاپیتان وانواتد نفراتی بودند که کین را به عنوان نفر اول برگزیدند. 

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی فیفا ویژه کریس رونالدو لیونل مسی لوکا مودریچ هری کین رافائل واران محمد صلاح ادن هازارد آنتوان گریزمن کیلیان امباپه مراسم بهترین های فیفا 2018 جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن