Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:27:58 GMT

خسارت تانکرهای حمل سوخت پرداخت می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۷۹۱۰۶

خسارت تانکرهای حمل سوخت پرداخت می شود

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش ‌و پخش فراورده های نفتی ایران؛ سید محمد رضا موسوی خواه با قدردانی از رانندگان نفتکش های جاده ای که برای تامین و توزیع به موقع سوخت در کشور شبانه روزی و خالصانه تلاش می کنند، گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد آسیب رساندن و حمله افراد شرور به تانکرهای حمل سوخت در جاده ها هستیم، شرکت ملی پخش در این زمینه تمهیداتی اندیشیده و چنانچه تانکر حمل سوخت دچار آسیب شود، خسارت آن پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
موسوی خواه تاکید کرد: در خردادماه امسال نیز چنین اقدامی توسط شرکت ملی پخش انجام و به رانندگان آسیب دیده در جاده ها خسارت پرداخت شد.  
 
مدیر عامل شرکت ملی پخش از رسیدگی لحظه ای و پیگیریهای مستمر همکاران خود در سراسر کشور برای تامین و توزیع خبر داد و گفت: همکارانم در طول شبانه روزی برای تامین و‌توزیع پایدار و‌ مستمر سوخت ‌رفاه حال مردم تلاش می کنند و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.  
 
موسوی خواه با قدردانی از این تلاش ها تاکید کرد: انشالله با همراهی خوب مردم و‌ رانندگان زحمتکش نفتکش های  
جاده ای، دشمنان، از رسیدن به اهداف شوم شان در برنامه ریزی برای برهم زدن نظم تامین پایدار سوخت باز می مانند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت ملی پالایش حمل سوخت فراورده های نفتی رانندگان نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۷۹۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد واحدیان ابوترابی رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، گفت: در نخستین ماه سال جاری، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹/۴ درصد رشد مشاهده می‌شود.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را دلیل افزایش مصرف عنوان کرد و افزود: میزان مصرف سوخت هوایی در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته ۸/۹ درصد رشد داشته است. در ماه یاد شده روزانه به حدود ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور سوخت‌رسانی شده است.

کد خبر 6097499 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد