Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین آبی ها از ساعت 17:30 آغاز شد.

طرفداری- تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که فرشید باقری به دلیل سرماخوردگی در کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان حضور نداشت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال مهمترین تمرین تاکتیکی خود را قبل از دربی از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه صنایع دفاع و در حضور نمایندگان رسانه‌ها پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نویمایر هافبک آلمانی استقلال با پشت‌سر گذاشتن مصدومیت در تمرین امروز حاضر شد. این بازیکن با وجود شرکت در تمرین به دربی نخواهد رسید. 

* پیش از شروع تمرین بازیکنان تیم استقلال به جلسه‌ای که شفر آنها را فرا خوانده بود دعوت شدند. سرمربی استقلال در همان ابتدای تمرین بازیکنان اصلی‌اش را به اتاق رختکن فراخواند و حدود 20 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. 

* با توجه به حساسیت دربی پایتخت امروز نمایندگان متعدد رسانه‌ها در محل تمرین استقلال شرکت کرده و بیش از 50 خبرنگار، تصویربردار، گزارشگر و عکاس در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.

* مهدی رحمتی و سیدحسین حسینی زودتر از سایر بازیکنان در زمین چمن حاضر شده و با اشکان نامداری تمرین کردند.

* اصغر حاجیلو در حاشیه تمرین امروز استقلال با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت و وضعیت تیم را برای آنها تشریح کرد. 

* با وجود اینکه تمرینات استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود تعداد اندکی از تماشاگران در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشته و نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی این تیم شدند.

* فرشید باقری هافبک تیم فوتبال استقلال با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حاضر شد این بازیکن به دلیل سرماخوردگی با آبی‌پوشان تمرین نکرد ولی به گفته دکتر نوروزی این بازیکن به دربی می‌رسد.

* هنگامی که شفر بازیکنان استقلال را دور هم جمع کرد تا با آنها صحبت کند تمامی بازیکنان برای روزبه چشمی دست زدند. مدافع استقلال که هفته گذشته انتقادات زیادی را به جان خریده بود از هم‌بازیانش تشکر کرد.

* بعد از صحبت‌های شفر فیلیپ آندریاس مربی بدنساز استقلال در حال گفت‌وگو با بازیکنان بود که در همین لحظه شفر مشغول مصاحبه با خبرنگاران شد. همین موضوع باعث شد تا پژمان منتظری در نقش مترجم مربی آلمانی فعالیت کند که این موضوع در نوع خود جالب بود.

* با گذشت 45 دقیقه از حضور خبرنگاران سرمربی تیم استقلال از آنها خواست تا محل تمرین را ترک کند.

گفتنی لسا آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال فردا برگزار می‌شود و آبی‌پوشان راهی اردوی پیش از مسابقه خواهند شد. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس از ساعت 18:30 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی که بعد از برکناری علی خطیر از مدیریت باشگاه استقلال سرپرستی این باشگاه را بر عهده گرفته یکی از حاضران در تمرین امروز بود.

او در شرایطی به کمپ مرحوم حجازی رفت که هواداران پرشمار استقلال هم برای تماشای تمرین تیم خود روی سکوها مستقر شده بودند. با این حال هواداران واکنش خاصی به حضور سمیعی در کمپ و در راس مدیریت باشگاه نداشتند.

سمیعی بعد از ورود به کمپ با پیشکسوتان حاضر در محل تمرین گپ و گفت داشت و در نهایت در عکس یادگاری بازیکنان و کادر فنی با این پیشکسوتان حضور پیدا کرد.

فرشید سمیعی که یک روز از سرپرستی خود در باشگاه استقلال را گذرانده، حالا امیدوار است در هفته‌های پایانی بتواند زیر نظر مالک جدید باشگاه روزهای بهتری را در عرصه مدیریتی برای جواد نکونام و شاگردانش رقم بزند و در مسیر قهرمانی به آنها کمک کند.

دیگر خبرها

  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال