Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:52:36 GMT

ایلی استان به عنوان سرمربی تیم فولاد معارفه شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۰۹۹۴

هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان پس از برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تیم بزرگسالان این باشگاه، ایلی استان را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد.

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، جلسه تمرینی عصر امروز تیم فولاد خوزستان در زمین ۲۰۰ دستگاه فولاد برگزار شد و این در حالی بود که اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه ضمن حضور در این تمرین، ایلی استان رومانیایی را به عنوان سرمربی این تیم به بازیکنان معرفی کرده و برای او و سایر نفرات تیم آرزوی موفقیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه تمرینی حبیب الله رضایی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن عرض تسلیت درپی شهادت جمعی از شهروندان اهوازی در حادثه تروریستی، خطاب به اعضای تیم اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه در روز گذشته با ایلی استان و جمع بندی امروز اعضای هیات مدیره در خصوص تیم بزرگسالان تصمیم گرفته شد که با توجه به شناخت کاملی که ایشان از بازیکنان تیم دارند و اینکه در راستای اهداف هیات مدیره باشگاه گام بر می دارند، تصمیم گرفته شد که ایلی استان به عنوان سرمربی تیم فولاد خوزستان به کار خود ادامه دهد.

 

فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیأت مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.

ضمناً در نشست هیأت مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدارهای باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

کد خبر 6098603

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • ویسی نقره داغ شد؛ ۲ میلیارد تومان، ادامه فعالیت به شرط پرداخت در یک هفته!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند