Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@19:12:03 GMT

شناسنامه‌ای به رمز شهدا...

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۱۲۴۵

شناسنامه‌ای به رمز شهدا...

نصف جهان شناسنامه ای دارد، شناسنامه ای به رمز شهدا؛ کسانی که دفاع مقدس آفریدند و ایستادند تا بمانیم؛ آری شهدا شناسنامه های شهرند؛ شهیدانی که راه شان ادامه دارد...

به گزارش خبرنگار ایمنا، « ایستادند تا بمانیم» همین یک جمله کافی است برای رساندن مفهوم کلام؛ گلستان شهدا آب و جارو شده و خود را برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس آماده کرده است؛ دو شهید به نمایندگی از دیگر شهدا پیام دفاع مقدس را می رسانند؛ شهید حسن غازی و شهید حاج حسین خرازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

دسته گلی برای ادای احترام به مقام شهدا به دست می‌گیرم و همراه مسئولان شهر به سوی دو شهید بزرگوار می روم، از نوای سنج و دمامه عزای حسینی که رد شوی و نوایی که امام زمانت را به یاد می‌آورد در گوش بچرخانی، باز هم مسیر شهادت را در می یابی، می گوید: « امیر و مسیرت مشخص است، دل دل نکن که از قافله جا بمانی»

خوب که دقت کنی کودکانی را همراه با مادرنشان می بینی که همراه کاروان شده‌اند و دوست دارند مسیر رسیدن به شهدا را امتحان کنند؛ شاید در ذهن شان می پرورانند که آنها برای چه رفته اند؟ شاید پلاک ایستادند تا بمانیم را برای همین گذاشته‌اند در ابتدای مسیر گلستان شهدا ...

کم‌کم نور سبزی که بر قبور پاک شهدا افکنده شده خودنمایی می‌کند؛ نوری که بر شناسنامه‌های شهر تابیده شده است؛ آری هر شهید شناسنامه‌ای است برای شهر؛ اصلا نصف جهان به تعداد شهدایش شناسنامه دارد؛ حالا هم شناسنامه دو شهید می درخشد؛ شهید حسن غازی و شهید حاج حسین خرازی؛ شناسنامه هایی با مهر « هرگز باطل نخواهد شد»

کمی که اطراف را نگاه کنی مردمانی را می بینی که در عزای امامشان حسین(ع) بر سر قبور شهدای راه حسین(ع) گریه می‌کنند. در میان هیاهوی آدم‌ها صدای دلنواز اذان به گوش می‌رسد و دل‌ها پر می‌کشد به سوی حق؛ حی علی الفلاح و همه اینجا به سوی رستگاری شتافتند....

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم گلستان شهداي اصفهان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اکولوژی پارکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • درگذشت پدر شهید میرداداشی
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم