Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان، جلب اعتماد مردم را مهمترین اصل دانست و افزود: یکی از مهمترین مواردی که موجب تقویت اعتماد عمومی خواهد شد، اطلاع رسانی صحیح و به هنگام اقداماتی است که در حوزه های نظارتی و برخورد با محتکران در حوزه های اقتصادی به انجام می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم باید از تمامی اقدامات مسئولان در حوزه های اقتصادی مطلع شوند گفت: حساسیتی که امروز بین مسئولان و متولیان امر در برخورد با متخلفان و نیز تلاش برای ایجاد آرامش در بازار وجود دارد باید از طریق رسانه ها بخصوص رسانه ملی به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون تنظیم بازار باید کاربردی و اجرایی باشد تصریح کرد: در حال حاضر همکاری بسیار خوبی بین مسئولان دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصادی و نیز دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی بخصوص تعزیرات حکومتی وجود دارد که باید از این ظرفیت برای تنظیم بازار و تامین کالای اساسی مردم، بهره گرفت.
وی اظهار داشت: مسئولان ذیربط تلاش کنند تا سهمیه استان در خصوص لاستیک موردنیاز خودروهای سنگین را جذب کنند.
عابدی به توزیع اقلام کالای اساسی در مراکز توزیع در روزبازارهای استان اشاره کرد و گفت: ممکن است برخی افراد از این امر بی اطلاع باشند؛ از این رو اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه های ذیربط باید علاوه بر اطلاع رسانی مناسب این مراکز، زمینه خرید مردم را در آنها فراهم کنند.
وی افزود: در حال حاضر ذخیره سازی لازم در انبارها صورت گرفته و مردم نباید به هیچ وجه نگران تامین کالای اساسی موردنیاز خود باشند.
3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 تعزیرات تنظیم بازار خراسان جنوبی روابط عمومی صنعت معدن و تجارت اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • مسئولان در قبال بیت‌المال باید پاسخگو باشند
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است