Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@02:37:27 GMT

سی‌ان‌ان به اظهارات «ترامپ» واکنش نشان داد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۲۱۸۰

سی‌ان‌ان به اظهارات «ترامپ» واکنش نشان داد

'جیم شوتو' (Jim Sciutto) خبرنگار بخش امنیت ملی سی ان ان دراین باره گفت: آنچه که ساعاتی پیش در توئیت ترامپ درباره ایران می‌بینیم که در آن رئیس جمهوری ایران را فردی دوست داشتنی می‌خواند و سپس در بدو ورود به سازمان ملل هرگونه دیدار با طرف ایران را منتفی می‌داند و سپس در پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل لحن خود را تغییر داده و دولت ایران را مستبد می‌خواند، تمامی گفتار‌هایی است که در باره ایران در تضاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار ارشد سی ان ان افزود: دونالد ترامپ با اینگونه سخنان خود در گذشته نیز راحت دیده است، وی سال گذشته علیه کره شمالی سخت صحبت کرد، اما چند ماه پیش با رهبر کره شمالی دیدار کرد.

دونالد ترامپ پیش از حضور در هفتاد وسومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در توئیتی نوشته بود: با وجود درخواست‌ها هیچ برنامه‌ای برای دیدار با حسن روحانی رئیس جمهوری ایران ندارم. شاید یک روزی در آینده (دیدار کنیم). مطمئنم که او انسانی کاملاً دوست داشتنی است. '

ترامپ سپس هنگام ورود به سازمان ملل درباره ایران گفت که ایران باید لحن خود را تغییر دهد و وی همچنین این ادعا را مطرح کرد که کشورش بدنبال روابط خوب با ایران است؛ اما اکنون این اتفاق نمی‌افتد.

مجمع عمومی سازمان ملل در سطح سران از امروز در نیویورک آغاز شد و تا روز ۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سی ان ان دونالد ترامپ سخنرانی ترامپ سازمان ملل روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در ششمین نشست از پنجمین دوره مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر گفت: ماده واحده بودجه سال ۱۴۰۳ جمعیت هلال‌احمر پس از بررسی‌های جزئی و کارشناسی مورد بحث در مجمع عمومی جمعیت هلال‌احمر قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی افزود: با تلاش‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته شاهد همراهی مجلس و دولت با جمعیت هلال‌احمر هستیم و ثمره این همراهی خدمت بهتر به مردم است و این روند می‌تواند منجر به توسعه فعالیت‌های بهداشتی، امدادی، درمانی و آموزشی توسط هلال‌احمر شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: نظارت و بازرسی امروز در هلال‌احمر جایگاه ویژه‌ای دارد زیرا اولویت اول ما عملکرد شفاف است. این عملکرد شفاف کمک می‌کند تا اعتماد عمومی‌به هلال‌احمر هر روز بیش از گذشته شود. نباید فراموش کرد که دارایی اصلی هلال‌احمر همین اعتماد مردم به جمعیت است و باید در حفظ و ارتقای آن کوشید.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر همین اساس صورت‌های مالی و تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ جمعیت هلال‌احمر پس از تحلیل و بررسی تصویب شد تا امورات هلال‌احمر به صورت شفاف در مقابل نگاه نمایندگان مردم پیش برود.

کد خبر 6096277

دیگر خبرها

  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه عضویت فلسطین را به رأی می‌گذارد
  • زاکانی به حواشی قرارداد چینی واکنش نشان داد/ شکایت می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس