Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@22:45:00 GMT

سال تحصیلی جدید مرکز تفسیر صادقین(ع) افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۲۹۳۶

سال تحصیلی جدید مرکز تفسیر صادقین(ع) افتتاح شد

به گزارش ایکنا؛ در این مراسم که با حضور آیت‌الله سیدمحمد غروی، عضو شورای عالی حوزه برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین کافی، مدیر این مرکز در سخنانی با بیان اینکه این مرکز از سال 94 ایجاد شده است گفت: دوره فعلی چهارمین دوره‌ای است که اقدام به پذیرش طلبه کرده‌ایم.

وی افزود: در این دوره 14 نفر جدیدالورود داریم و یک دوره نیز تاکنون از مرکز در حال فارغ التحصیل هستند که تنها پایان‌نامه آنها باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافی تصریح کرد: طلاب این مرکز در سطح سه در رشته تفسیر و علوم قرآنی اشتغال به تحصیل دارند و از استادان مجرب و با سابقه تدریس استفاده شده است.

وی تاکید کرد: پژوهش‌محوری از جمله ارکان آموزش در مرکز است و تلاش شده تا طلاب دست به قلم و ممحض در امور پژوهشی شوند.

کافی همچنین گفت: در طول فعالیت این مرکز تاکنون چندین دوره کارگاه اعراب القرآن، کارگاه حفظ قرآن و نشست های علمی قرآنی با حضور استادان مبرز علوم قرآنی برگزار شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن صادقین کافی غروی تفسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی

مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضا‌های معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشور‌های اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • نمایشگاه کتاب تهران پس از ۳۵ دوره به قوام رسیده است
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد