Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:41:19 GMT

فراخوان ارتش برای ساخت مستند دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۸۳۰۸۷

فراخوان ارتش برای ساخت مستند دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و گروه تلویزیونی ارتش طی فراخوانی مشترک برای تهیه و تولید آثار مستند با موضوع حماسه و پایداری ارتش در جنگ تحمیلی و پیامدهای آن اعلام آمادگی کردند. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در پی همکاری این دو نهاد، تولید مشترک 5 فیلم مستند با محورهای نقش ارتش در دفاع مقدس، توسعه و نوآوری نظامی، ناوبری، خلبانی، فرماندهان و دلاورمردان ارتش، دفاع از مرزها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دستور کار قرار گرفته است.

تهیه‌کنندگان و مستندسازان سینمای ایران می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود پیرامون حماسه نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دفتر معاونت مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، طبقه سوم ارائه کنند. پس از بررسی این طرح‌ها در شورا، مراحل تولید آثار منتخب با مشارکت این مرکز و گروه تلویزیونی ارتش آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

R1013149/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس مرکز گسترش سینمای مستند مستند ایران سینمای مستند مستند نیروی هوایی ارتش تکاوران نوهد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس مرکز گسترش سینمای مستند مستند ایران سینمای مستند مستند نیروی هوایی ارتش تکاوران نوهد دفاع مقدس مرکز گسترش سینمای مستند مستند ایران سینمای مستند مستند نیروی هوایی ارتش تکاوران نوهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت