Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مسوول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: 400 نفر از بانوان بسیجی در شهرستان های مختلف استان رزمایش تجلی مهر زینبی را با هدف خدمت رسانی به شهروندان مناطق محروم برگزار کردند.

صفیه محمودزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح که همزمان با دوم مهرماه جاری در 15 شهرستان آذربایجان غربی برگزار شد، 33 گروه جهادی مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: انجام فعالیت‌های مشاوره‌ پزشکی، زیست‌محیطی، خانوادگی، فردی و گروهی، ازدواج و تربیت فرزند، حقوقی، خدمات ویژه سالمندان و عرصه ترک اعتیاد از جمله اقدامات این گروه ها به شمار می رود.
وی بیان کرد: دوم مهرماه جاری همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس به عنوان روز ویژه فعالیت بسیج جامعه زنان سپاه در سراسر کشور برگزیده شده بود که با همراهی بسیار خوب بانوان، اقدامات شایسته ای در این روز انجام شد.
مسوول بسیج بانوان آذربایجان غربی ادامه داد: در این روز، هزاران نفر از مردم استان از خدمات مشاوره ای بهره مند شده و از این خدمات قدردانی کردند.
به گزارش ایرنا، هفته دفاع مقدس از 31 شهریور /شنبه این هفته/ آغاز شده و تا ششم مهرماه جاری /جمعه/ ادامه دارد.
8137/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بسيج بانوان بسيجي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • نیمی از تارکین و بازماندگان از تحصیل ابتدایی آذربایجان‌غربی جذب شدند
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی