Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هیأت بازرسی اداره‌کل بازرسی استان هرمزگان در اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر این استان مستقر شد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، هیأت بازرسی اداره‌کل بازرسی استان هرمزگان تا روز شانزدهم مهرماه ۱۳۹۷ در اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر این استان مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، چنانچه هر یک از کارکنان اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر استان هرمزگان و شهروندان درخصوص عملکرد و اقدامات این دستگاه اجرایی شکایت یا اعلاماتی دارند می‌توانند به هیأت بازرسی مستقر مراجعه و یا با شماره تلفن گویای ۱۳۶ و یا با شماره ۰۷۶۳۳۵۱۳۴۲۹ تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http://shekayat.bazresi.ir آماده دریافت شکایات و اعلامات شهروندان در این زمینه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هیات بازرسی دستگاه اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد

محمد جمالعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته با ۱۰۷۹ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی شهرستان محلات توسط اداره صمت این شهرستان، ۱۱۱ پرونده به ارزش حدود ۲۴۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع شده است.

وی با اشاره به فعالیت حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی در محلات، گفت: سال گذشته با انجام ۱۴۶۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۱۶۶ پرونده به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان محلات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات افزود: سال گذشته ۶۰ گزارش توسط ستاد خبری اداره صمت محلات دریافت و ۸۶ گشت مشترک توسط ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی انجام شد که طی این گشت‌ها ۳۷۱ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

جمالعباسی گفت: همچنین پارسال از مجموع ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان محلات، ۲۷۷ پرونده با ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شده است.

وی گفت: در حوزه قاچاق کالا نیز ۱۱۰ مورد بازرسی مشترک و مستقل با محوریت دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و لوازم آرایشی و بهداشتی توسط اداره صمت محلات انجام شد.

کد خبر 6088532

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد