Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورای واگذاری موقت اماکن محصولات پروتئینی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر لزوم پشتیبانی شورای شهر از فعالیت‌های این سازمان تاکید کرد و گفت: حمایت از میادین و بازار‌های میوه و تره بار در واقع حمایت از شهروندان است.

به گزارش رکنا، افشین حبیب زاده از سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان مجموعه‌ای خدوم که هفت روز هفته در خدمت شهروندان است، نام برد و افزود: هدف اصلی مجموعه مدیریت شهری که در این سازمان نیز شاهد آن هستیم، تلاش برای جلب رضایت شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با توجه به تلاش‌های صورت گرفته، امروز میدان‌ها و بازار‌های میوه و تره بار هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت در سطح مناسبی قرار دارند، اظهار کرد: مردم عموماً از کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده و نحوه خدمات میادین و بازار‌های میوه و تره بار رضایت دارند و البته مدیران و کارکنان سازمان مدیریت میادین نیز تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده در این میادین را ارتقاء دهند.

حبیب زاده با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان، آماده پذیرش هرگونه انتقاد و پیشنهادی از جانب شهروندان است، تصریح کرد: به همین دلیل در مجموعه‌های خدمات رسان باید به شرایطی برسیم که بتوانیم رضایت صد در صدی مردم را جلب کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر نقش حمایتی شورای شهر از واحد‌های تحت پوشش شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: حق مردم است که از خدمات مناسب برخوردار شوند و به این منظور، شورای شهر از سازمان‌های خدمات رسان همچون سازمان مدیریت میادین حمایت می‌کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه در این سازمان سازوکار فرآیندی، جایگزین تصمیمات فردی شده و به سمت فرآیندسازی در حال حرکت هستیم، گفت: با توجه به تقاضای بالای شهروندان برای محصولاتی همچون گوشت و ظرفیت موجود، انتظار می‌رود سهمیه میادین و بازار‌های میوه و تره بار افزایش پیدا کند.

عبدالحسین رحیمی با اعلام اینکه در شرایط معیشتی موجود، میادین و بازار‌های میوه و تره بار به نقطه امید و مأمن شهروندان تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد: امروز میادین و بازار‌ها در مورد بسیاری از محصولات، به مراکز اصلی توزیع ارزاق عمومی تبدیل شده‌اند و نقش موثری در تامین مایحتاج مردم ایفاء می‌کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز شورای شهر شهرداری تهران میادین میوه و تره میوه و تره بار شهروندان عکس اهواز فیلم شهید قتل زن حادثه تروریستی دختر حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به افزایش دمای بهاره مبارزه با آفات مگس میوه مدیترانه‌ای در باغات مازندران ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، فرید بیگی با اشاره به افزایش جمعیت مگس میوه مدیترانه‌ای گفت: با توجه به شروع فصل گرما مدیریت این آفت در باغات مرکبات و سیاه ریشه ضرورت دارد.

وی افزود: برای جلوگیری از طغیان  این آفت در ماه‌های آینده روش‌های مبارزه باید در باغات اجرا شود.

 بیگی گفت: با افزایش جمعیت و شکار مگس میوه مدیترانه‌ای در ایستگاه‌های ردیابی باغات سیاه ریشه و مرکبات برداشت سریع تمام میوه‌های رسیده باقیمانده روی درخت نارنج و پرتقال والنسیا در باغات، فضای سبز شهری و روستایی، خانه ویلا، مجتمع‌های تفریحی ساحلی باید انجام شود.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران به برداشت به موقع تمام میوه‌های رسیده فصل بهار شامل شلیل، هلو، آلوچه، آلو و ازگیل ژاپنی اشاره کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از گسترش آلودگی به ارقام متوسط و دیررس هسته دار و دانه دار از روش‌های مدیریت و مبارزه با  آفت استفاده می‌شود.

بیگی گفت: باغداران مدیریت بهداشت کف باغ را انجام دهند و با حذف  علف‌های هرز باغ و حاشیه باغات با جمع آوری و دفن میوه ریخته شده پای درختان در عمق 50 سانتیمتری خاک برای کاهش آلودگی اقدام کنند.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی مازندران نصب تله‌های جلب کننده حاوی مایع سراتل، سراتراپ، سراتینکس به تعداد 20 الی 30 عدد تله در هر هکتار در مرحله اول را مهم و ضروری دانست و افزود: این تله‌ها در باغات سیاه ریشه یا باغات مختلط مرکبات و سیاه ریشه و در باغاتی که سابقه آلودگی را دارند باید انجام شود و  با هماهنگی و مشاوره با کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی از بین بردن جمعیت اول فصل آفت مگس مدیترانه‌ای انجام شود.

بیگی طعمه پاشی با استفاده از پروتئین هیدرولیزات را یکی دیگر از راهکارها برای مقابله با مگس میوه اعلام و عنوان کرد: حشره کش مالاتیون بصورت طعمه مسموم روی تنه و برگ و شاخه و علف‌های هرز زیر درختان بر اساس دستورالعمل و طبق مشاوره کارشناسان حفظ نباتات و کلینیک‌های گیاهپزشکی اجرا شود و مشاهده شکار روزانه 2 الی 3 عدد مگس در روز در یک تله نصب شده از روش‌های مدیریتی و کنترل آفت مگس میوه مدیترانه‌ای است.

وی گفت: باغداران برای کسب اطلاعات  بیشتر به کارشناسان حفظ نباتات در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و کلینیک‌های گیاهپزشکی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴۰ بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • لزوم مبارزه با آفات مگس مدیترانه در باغات مازندران
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ضرورت مدیریت مگس میوه در باغات مرکبات و سیاه ریشه
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد