Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین امامی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز و مرحوم حجت الاسلام تولایی که در مصلی امام خمینی(ره) گناباد برگزار شد اظهار کرد: راهکارهای دشمن در مقابله با ملت ایران برخی اوقات مانند همین حمله تروریستی اهواز فیزیکی وبرخی اوقات مانند پخش شایعه و ترساندن مردم از فقیر شدن غیرفیزیکی بوده و آمریکا همین توطئه را دنبال می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته دیدیم که گفتند اگر مذاکره صورت نگیرد جنگ می شود.

وی افزود: زمانی که ترس بوجود می آید محاسبات بهم می ریزد و اگر مسئولانما بترسند نمی توانند برنامه ریزی درستی را انجام دهند.

امامی گسترش شایعه را یکی دیگر از راهکارهای دشمن دانست و افزود: ضربه ای که در این چند سال از شایعات خورده ایم به مراتب خسارت بیشتری از جنگ تحمیلی داشته است.

این استاد حوزه و دانشگاه در خصوص راهکارهای مقابله با ترفندهای دشمن را در مرحله اول ایمان به قدرت خدا دانست و بیان کرد: داشتن ایمان به خدا باعث ایجاد اعتماد و از بین رفتن ترس در جامعه می شود.

امامی اظهارکرد: ایمان به توانمندی های خودمان یکی دیگر از راهکارهای مقابله با دشمن می باشد زیرا در این کشور کارهای بزرگی صورت گرفته و افرادی مانند شهید حججی داریم که ایران را بیمه کرده اند.

وی با اشاره به وعده های الهی که به تحقق رسیده عنوان کرد: از اول انقلاب استکبار دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته چون ما اسلام را داریم و اسلام هیچ گاه ذلت نمی پذیرد.

کد خبر 4412851

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه علمیه خراسان رضوی نفوذ دشمن ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا مراسم عزاداری گرگان رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم

یک فعال اپوزیسیون گفت: بعد از حمله ایران به اسرائیل، یک چرخش تاریخی از سوی ایران رقم خورد و این حمله تنها یک واکنش برای نشان دادن توانایی نظامی نبود بلکه یک پیام سیاسی بود که بدون ایران برای غرب آسیا هیچ‌گونه نظم پایداری را نمی‌توان متصور بود.

او همچنین اذعان کرد با توجه به منطقه‌ای که در آن  قرار داریم اگر سپاه وجود نداشت، ایران را تاکنون صدبار تجزیه می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت تر می شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • اعتراف اپوزیسیون به توانمندی و پیشرفت نظامی ایران + فیلم
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • عزت ایران با ایمان
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است