Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور خبر داد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ فرهنگی فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اعلام خبر برگزاری مراسم گلباران و عطرافشانی گلزارهای مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در سراسر کشور گفت: مراسم میهمانی لاله‌ها فرصتی برای تجدید میثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مزار مطهر شهدا جایگاهی برای زنده نگاه‌داشتن سلحشوری و یاد و خاطره این عزیزان و مکانی برای کسب معرفت عارفان و عاشقان است.

وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، فرصت مغتنمی بود تا با ایجاد و تقویت پیوند و ارتباط عمیق بین فرهنگ عاشورا با شهدای انقلاب اسلامی ضمن بهره‌برداری از حضور تمامی اقشار جامعه با تلفیق و متناسب نمودن برنامه‌های اجرایی، برنامه‌ها را در فضای مراسم‌های محرم اجرا کنیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد اعلام کرد: مراسم میهمانی لاله‌ها با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، روز پنج‌شنبه 5 مهرماه 1397، با عنوان «شهیدان، ایثارگران و فخر آفرینان» با حضور مسئولان کشوری، استانداران، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم، شهدای فاجعه منا و شهدای هسته‌ای، ترور و شهدای امنیت و خانواده‌های معظم آنها است.

حجت‌الاسلام کاویانی در پایان گفت: همچنین در گلزار مطهر شهدا در بهشت‌زهرا (س) تهران پیام رهبر معظم انقلاب توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرائت خواهد شد و این مراسم همزمان در بیش از 19 هزار گلزار مطهر شهدای سراسر کشور از جمله گلزار شهدای اهل تسنن در استان‌های مرزی و گلزار شهدای اقلیت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران شهدای دفاع مقدس دفاع مقدس هفته دفاع مقدس گلزار شهدای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت