Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم آل خلیفه در ادامه اهانت‌ها به اعتقادات مردم کشور شیعه بحرین این بار به بهانه «اصلاحات اداری»، حسینیه امام رضا (ع) در منطقه «المالکیه» را هم به روی شیعیان بست. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های آل خلیفه صبح روز گذشته به حسینیه امام‌رضا (ع) در منطقه «المالکیه» یورش برده و ضمن بازداشت رئیس این حسینیه در‌های این حسینیه را به روی شیعیان بستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز دو نفر از مسئولان این حسینیه به بهانه گفتن سخنان تحریک‌آمیز علیه رژیم این کشور بازداشت شده بودند. ماموران آل خلیفه همچنین یک روحانی بحرینی به نام «سید کامل الهاشمی» را به مدت ۱۵ روز است که به بهانه تحقیقات بازداشت کرده‌اند. بازداشت این روحانی در راستای موج گسترده بازداشت علما و روحانیون و سخنرانان و مسئولان هیئت‌های عزاداری حسینی (ع) صورت می‌گیرد که در این رابطه تاکنون، شمار زیادی از علما از آغاز محرم تاکنون بازداشت شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم آل خلیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این باره اظهار داشت: به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اعلام کردم که «بنیامین نتانیاهو» دیگر هیچ عذر و بهانه سیاسی برای امضا نکردن توافق مبادله افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) ندارد.

بلینکن امروز با لاپید در تل‌آویو دیدار و رایزنی کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

این چندمین سفر وزیر امورخارجه آمریکا به اراضی اشغالی از زمان جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لاپید: نتانیاهو هیچ بهانه‌ای برای رد توافق تبادل اسرا ندارد
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • «حشاشین» روایتگر حسن صباح تروریست یا کلیددار بهشت؟
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد