Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ مدرسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اهدایی رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم کشور امروز در محل نمایشگاه بنیاد برکت برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد برکت تاکنون تاکنون ۱۰۰۰ مدرسه را در ۳۱ استان کشور احداث کرده است و هم اکنون برنامه ساخت ۱۰۰۰ مدرسه دوم برکت در دست اجراست.

کد خبر 4413058

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره مدارس مناطق محروم شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش محمد علی افشانی ماه محرم سرهنگ نادر رحمانی پلیس راهور بازگشایی مدارس محسن هاشمی بیمه سازمان تامین اجتماعی سازمان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور