Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ رسانه های آمریکایی گزارش دادند رند پل سناتور آمریکایی در حال ارائه طرحی است که راه را برای رفع دوجانبه تحریم های اعمال شده روس اعضای پارلمان روسیه و نیز نمایندگان کنگره آمریکا هموار می کند.
به گزارش خبرگزاری تاس از واشنگتن به نقل از نشریه دیلی بیست، بر اساس متن این طرح، اگر روسیه با لغو تحریم ها علیه سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا موافقت کند آمریکا نیز تحریم ها علیه اعضای مجلس فدرال روسیه را لغو خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سناتور رند پل از طرفداران سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در بهبود روابط کاری با روسیه و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه است. دیلی بیست به این مطلب اشاره می کند که پل از سناتورها و نمایندگان کنگره آمریکا به سبب موضع آنها در برابر روسیه انتقاد کرده و گفته است که آمریکا باید گفتگو با روسیه را تقویت کند.
وی در ماه اوت در سفری به روسیه رفت و به تنهایی با تعدادی از مقامات روس دیدار کرد و نامه ترامپ را به ولادیمیر پوتین تحویل داد.
بر اساس گزارش دیلی بیست، رند پل که در این سفر تنها بود با میخائیل گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق دیدار کرد و برای یک ساعت با کنستانتین کاساچاف رئیس کمیته شورای امور خارجی پارلمان روسیه گفتگو کرد. در این دیدار، این سناتور آمریکایی از کاساچف، که اجازه سفر به آمریکا ندارد، خواست نمایندگان پارلمان روسیه را به آمریکا بفرستد تا با همتایان آمریکایی خود دیدار کنند.
این طرح قرار است روز چهارشنبه در اختیار کمیته سیاست خارجی مجلس سنا قرار گیرد.
آمریکا بعد از کودتا در اوکراین و رای مردم شبه جزیره کریمه مبنی بر الحاق مجدد به روسیه در ماه مارس سال 2014 مسکو را هدف تحریم های خود قرار داد. این تحریم ها تعدادی از بانک ها،‌ شرکت ها و اتباع روسی را تحت تاثیر قرار داده است. مقامات آمریکایی تا کنون چندین بار این تحریم ها را تمدید کرده اند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آمريکا سناتور روسيه گورباچف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۸۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه