Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: در این زمینه برنامه ریزی های لازم انجام یافته که در مدت زمان مشخص این پروژه به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه تسهیل شده و این پروژه تا یک ماه آینده تکمیل می شود.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر سرمایه گذار مجموعه به تعهدات خود در اجرای پروژه عمل کرده است و انتظار می رود دستگاه های اجرایی در فراهم کردن زیرساخت ها تعامل همه جانبه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجانی گفت: شهرداری و شورای شهر نیز باید در واگذاری زمین به سرمایه گذار تلاش کنند تا سرمایه گذار بدون دغدغه بتواند در راه اندازی این پروژه تلاش کند.

وی گفت: امروز بازدیدی به همراه مدیر کل میراث فرهنگی و سرمایه گذار مجموعه داشتیم که روند اجرایی پروژه قابل قبول بوده و در مدت زمان مشخص به بهره برداری می رسد.

زنجانی با بیان این که جلسه ای با مسئولان استان برگزار می شود تا مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود گفت: مسئولان اهتمام ویژه به شهر هیر دارند و این شهر جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که تحول عظیمی در بخش گردشگری ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

احداث نخستین پل معلق شیشه ای ایران در هیر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای قدیمی‌ترین پروژه خرم‌آباد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • عربستان به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای پروژه نئوم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر