Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو امیدوار است که تیمش برابر استقلال موفق به پیروزی شود.

طرفداری- پرسپولیس و استقلال فردا برای هشتاد و هشتمین بار به مصاف هم می روند و برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال در خصوص این بازی، گفت:

خوشحالم که خبرنگاران زیادی اینجا حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسأله نشان‌دهنده این است که  چقدر دربی مهم است و علاقه‌مند زیاد وجود دارد. هواداران از ما انتظار زیادی دارند.

سرمربی تیم  فوتبال پرسپولیس افزود:

مفتخر هستم که جزئی از دربی‌های تاریخ فوتبال ایران هستم و قشنگ‌تر از این در فوتبال وجود ندارد که شما با استقلال بازی کنید و بعد به مصاف السد بروید. طبیعی است من با شادی و رضایت کار کنم و این موضوع را به بازیکنانم هم انتقال بدهم تا آنها هم با شور و نشاط بازی کنند. ما تمرین و تمرین می‌کنیم و به خاطر این ورزش از خیلی از بحث‌ها و شادی‌های زندگی‌مان می‌زنیم. 

سرمربی پرسپولیس تأکید کرد:

خوشحالی من این است که از زمانی که به ایران آمده‌ام دربی‌های خوبی را با استقلال انجام دادیم و انتظار دارم فردا هم پرسپولیس بازی قابل قبولی مقابل استقلال انجام بدهد. دوست دارم کار در شکل و فضای خوبی پیش برود و بابت این فضا از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و امیدوارم آنها فردا همراه با هواداران استقلال شاهد بازی خوبی باشد.

وی ادامه داد:

دربی یک بازی خاص است و برای این بازی بازیکن مصدوم یا مریض نداریم و همه دلشان می‌خواهد در دربی حضور داشته باشند. در این بازی مهم نیست که چه تیمی کجای جدول است و همیشه نتیجه آن نامشخص است. در بازی دربی بازیکنان تصمیم‌گیرنده نهایی هستند. درباره تیم خودم باید بگویم همه تمرین می‌کنند و همه سالم هستند و تنها کسی که روی او حساب نمی‌کنم محسن ربیع‌خواه است که او به تمرینات گروهی اضافه شده اما هنوز نمی‌تواند در رقابت با بازیکنان اصلی حاضر باشد و انتظار دارم فردا استادیوم پر از تماشاگر را شاهد باشیم و همه از آن لذت ببرند. 

برانکو درباره اینکه چرا با حضور شما دربی‌ها کمتر مساوی شده و به نظر می‌‌رسد شما به دنبال فوتبال هجومی هستید، افزود:

باید حرف شما را اصلاح کنم من دوست ندارم ببازم و همیشه دوست دارم برنده باشم. البته باخت هم جزئی از فوتبال است اما تا وقتی که من هستم پرسپولیس برای برد بازی می‌کند و حالا فرق نمی‌کند که حریف ما استقلال باشد یا الدحیل یا السد. می‌دانم که این مسأله همیشه شدنی نیست اما این فلسفه و دیدگاه پرسپولیس است و این چیزی است که هواداران از ما می‌خواهند و ما به خاطر هواداران اینجا هستیم و آنها از هر چیزی مهمتر هستند.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره اینکه برای شما دربی مهمتر است یا بازی با السد قطر، گفت:

مهمترین بازی برای ما همیشه بازی پیش‌رو است مثل بازی با سپیدرود که مهمترین بازی بود و بازی فردا مهمترین بازی برای ما خواهد بود و بعد از آن به بازی با السد فکر می‌کنیم. به همین دلیل مهمترین بازی برای ما بازی فردا با استقلال است.

به گزارش فارس، برانکو در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سؤال که شما در نقل و انتقالات لیگ برتر فرصتی برای جذب بازیکن نداشتید و برای بازی فردا در این زمینه به مشکل نمی‌خورید، گفت:

ما در یک سال گذشته 5 بازیکن ملی‌پوشمان را از دست دادیم، ابتدای فصل هم گفتم، به تیم حاضر اعتقاد دارم ما به نحوی با امید، نوراللهی و بشار رسن تیم‌مان را تقویت کردیم، چند جوان هم از اینکه در این هفته‌ها دیدید بهتر خواهد شد آنها ترسی از بازی‌ها ندارند و از سال گذشته محکمتر بازی می‌کنند. این را هم نشان داده‌ایم شاید بازی‌ها را راحت نبرده‌ایم ولی خیلی راحت شانس گل ایجاد می‌کنیم ضمن آنکه من باید به این موضوع اشاره کنم که به کادر فنی هم اعتقاد دارم. 

در حال تکمیل ... 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار این هفته تراکتور مقابل استقلال تاثیر زیادی در صدر جدول خواهد داشت و به نوعی مسیر قهرمانی را تعیین می‌کند. خصوصا اینکه در پایتخت نیز پرسپولیس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

با این حال نکته مهم این است که باتوجه به پیروزی تراکتور در جام حذفی و نزدیکی این تیم به مراحل نهایی، شاید دو تیم پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعیان قهرمانی نگران بازی این تیم برابر استقلال باشند چرا که تراکتور دیگر امید چندانی برای قهرمانی لیگ ندارد و مسیر سهمیه خود را از جام حذفی دنبال می‌کند.

اما محمد نصرتی مربی تراکتور در این مورد نظر متفاوتی دارد: من به شما می‌توانم این را بگویم که قطعا بازی با استقلال ما بسیار راحت‌تر بازی خواهیم کرد. چون آن فشار شکسته شد.

وی افزود: درست است که بازی با استقلال خیلی مهم است و می‌تواند در تعیین رتبه‌ی ما برای حضور در آسیا موثر باشد. آن بازی هم مهم است و ما برای شاد کردن هواداران‌مان قطعا با انرژی و انگیزه کافی تمرینات را پیگیری خواهیم کرد و با حمایت هواداران، پر قدرت به میدان خواهیم آمد تا یک نتیجه قابل قبول کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت