Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: شهید حجت الاسلام محمد افچنگی طی سخنرانی‌های خود در دهه اول محرم در هیئت مکتب المهدی امیدیه دائماً دم از شهادت می‌زد و برای رسیدن به این فوز عظیم بسیار دعا می‌کرد. ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، حجت الاسلام و المسلمین سید جانمراد موسوی در محفل انس با قرآن هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی اظهار داشت: شهید حجت الاسلام محمد افچنگی یکی از روحانیون خدوم عقیدتی سیاسی ارتش بود که چند سال اخیر در یکی از یگان‌های منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی به خدمت می‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شهید والا مقام طی سخنرانی‌های خود در دهه اول محرم در هیئت مکتب المهدی امیدیه دائماً دم از شهادت می‌زد و برای رسیدن به این فوز عظیم بسیار دعا می‌کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به مظلومیت شهدای این حادثه تروریستی، گفت: قطعاً نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور انتقام خون به ناحق ریخته این شهدای مظلوم را از عاملان اصلی این حادثه وحشیانه خواهند گرفت.

وی گفت: استکبار جهانی همواره تلاش می‌کند ایران را همچون عراق و سوریه به صحنه درگیری قومیت‌های مختلف تبدیل کند و حال آنکه باید بداند این خواب آشفته قابل تعبیر نیست چرا که ملت ایران در سایه پرچم ولایت هرگز این اجازه را به دشمن خبیث خود نخواهند داد.

موسوی حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای این حادثه را گواهی بر این ادعا دانست و گفت: وظیفه دینی همه ما ایستادگی است و تا پای جان از آرمان‌های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ع

R41346/P1494/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • تصاویر دو شهید معلم حادثه تروریستی کرمان در حسینیه امام(ره)
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • تلاش آمریکا برای احیای یک طرح شکست خورده علیه ایران
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز