Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی منچسترسیتی از پدیده ۱۸ ساله تیمش تمجید کرد. 

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از پیروزی ۰-۳ تیمش مقبل آکسفورد در جام اتحادیه به تمجید از فیل فودن انگلیسی که موفق شد نخستین گلش برای منچسترسیتی را بثمر برساند پرداخت. 

گواردیولا به اسکای اسپورت گفت:

فودن جوری پس از گلش شادی کرد که انگار در فینال جام جهانی گل زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه شادی کرد چون از کودکی هوادار منچسترسیتی بوده است. دوست دارم که برای ۱۰ سال در سیتی بازی کند. او می تواند به ستاره فیکس دهه آینده سیتی تبدیل شود. 

نمی خواهم او را با اینیستا مقایسه کنم و فشار روی شانه هایش بگذارم. اینیستا یکی از بهترین بازیکنانی است که به عمرم دیده ام اما فودن می تواند به اسطوره سیتی تبدیل شود. او نسبت به فصل پیش از نظر جسمانی قوی تر شده و آماده بازی برای تیم است. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس پپ گواردیولا جام اتحادیه انگلیس لیگ جزیره جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد

سرمربی سیتی تاکید کرد لیورپول با وجود دو شکست در ۳ بازی اخیرش از کورس قهرمانی خارج نشده است.

به گزارش ایسنا،  منچسترسیتی یک پیروزی بزرگ دیگر را در راه کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر به دست آورد و توانست ۴ بر صفر برایتون را شکست دهد.  

دو گل فودن در نیمه اول و گل های کوین دی بروینه و خولیان آلوارس باعث شد تا سیتی روند شکست ناپذیری خود در لیگ را به ۱۸ بازی افزایش دهد و فاصله را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش دهد(با یک بازی کمتر).

دی بروینه به اسکای اسپورت گفت: بدیهی است که هر بازی فشار زیادی دارد اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که سعی کنیم در دیدارهای باقی مانده مانند امروز عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر هر پنج بازی را ببریم، سیتی دوباره قهرمان است. هیچ تیمی تا به حال چهار عنوان قهرمانی پیاپی را در تاریخ فوتبال انگلیس کسب نکرده است.

سیتی پنج بازی باقی مانده دارد- یک بازی بیشتر از آرسنال - و باید در دیدارهای خارج از خانه برابر ناتینگهام فارست، فولام و تاتنهام قرار گیرد و همچنین  مقابل ولورهمپتون و وستهم نیز در خانه دیدار دارد.  

تیم پپ گواردیولا بدون ارلینگ هالند مصدوم توانست در این دیدار این برد پرگل را به دست بیاورد.

پپ گواردیولا نیز بعد از این دیدار گفت: برایتون در این فصل بازیکنان زیادی را از دست داده است ولی با این حال این یک نتیجه خوب برای ما است. چهار گل زدیم و دروازه خودمان را نیز بسته نگه داشتیم. این مهمترین چیز است. پنج بازی باقی مانده است، می دانیم که بازیها خیلی فشرده پیش می‌روند. ما باید تک تک آن بازی ها را ببریم. با بردن هر بازی ما به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

سرمربی منچسترسیتی معتقد است که لیورپول با وجود دو شکست در سه بازی اخیر، از رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر خارج نیست. او در پایان صحبت هایش افزود: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای آرسنال و ما نیز بیفتد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با ۷۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد. سیتیزن ها با وجود یک بازی کمتر از آرسنال تنها یک امتیاز عقب هستند. لیورپول نیز ۷۴ امتیاز دارد و در رده سوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد