Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، تجمع بزرگ عاشورائیان یگان ویژه نیروی انتظامی ساعتی پیش با حضور سردار رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا و سردار کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مقر یگان ویژه آغاز شد.

سردار احمدرضا رادان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در این همایش با بیان این مطلب که باید بیش از پیش در کنار هم باشیم و توطئه‌های اقتصادی را با کمک مردم و دولت برهم بکوبیم، اظهار داشت: امروز بیش از هر روز دیگر مردم، مسئولان و رهبر از ما می‌خواهند که با توطئه‌گران مماشات نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تصریح کرد: اگر توطئه‌ای در کار باشد با دست پرتوان بسیج، یگان‌های مردمی حاضر در یگان ویژه و بزرگ‌مردان یگان‌های ویژه در هم می‌کوبیم .

این مقام ارشد نیروی انتظامی اعلام کرد:‌ ما امروز بیش از هر روز دیگر آماده بوده، انگیزه داشته و لحظه‌شماری می‌کنیم که اگر دشمن نفهمی کرد با فهم و اقتدار خودمان جوابش را بدهیم.

وی تصریح کرد: این یگان ویژه همان نیرویی است که با لشکر روح‌الله و تیپ قوامین در جنگ مشارکت داشت و شهدایی را تقدیم انقلاب کرد؛ امروز هم در جنگ نرم با ساماندهی جدید در برابر توطئه‌های جدید دشمن خواهد ایستاد همانگونه که در فتنه 88 و دی ماه 96 ایستاد و بسیج و یگان ویژه تومارشان را در هم پیچید.

سردار رادان تصریح کرد: ما در خواب غفلت به سر نمی‌بریم و هر روز آماده‌تر می‌شویم و هر لحظه توطئه‌های نفهمان روزگار را رصد می‌کنیم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا ویژگی یگان‌های ویژه ناجا را برگرفته از عاشورا دانست و گفت: زنان و مردان روزگار سخت، تحریم و محاصره‌اند.

وی در ادامه به عاشورا پرداخت و گفت: درس  اباعبدالله (ع) درس گذر از تحریم و محاصره است؛ درس گذر از دشمن زیاد اما نادان.

سردار رادان تأکید کرد: ما نیروهای مسلح در خدمت دولت هستیم تا از توطئه‌های اقتصادی و امنیتی به سلامت عبور کند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به حادثه تروریستی اهواز پرداخت و گفت:‌ سران نفهم، اگر متوجه شوند می‌فهمند که سخت پاسخ خواهند گرفت همان پاسخی که در مقرهای داعش گرفته‌اند؛ منتظر باشند و بدانند که ما به خواست مردم، مسئولین و رهبری آماده‌تر از هر زمان دیگری پاسخ‌شان را خواهیم داد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • مهاجری: جمع کوچکی از وزرا لحظه شماری می‌کنندتا دولت تمام شود!
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان