Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مرکزی در اراک، با اشاره به اهمیت برخورد با قاچاق، اظهار داشت: استان مرکزی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات مثبتی را انجام داده و همکاری مطلوبی بین دستگاه‌های مرتبط استان در این زمینه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی افزود: در زمینه رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز باید بیشترین تمرکز بر روی کیفیت کار قرار گیرد و نباید تنها به دنبال افزایش تعداد پرونده‌ها تعداد باشیم.

وی ادامه داد: در ارتباط با شناسنامه‌ دار کردن انبارها که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده می توان گفت این اقدام کار بزرگی است که اگر به درستی صورت پذیرد، قطعا شفافیت در زمینه میزان کالاهای موجود در انبارها ایجاد خواهد شد و این سازمان توانسته گامی تاثیرگذار در زمینه مبارزه با قاچاق بردارد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مرکزی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های مربوطه باید هماهنگی و همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند و از ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با قاچاق کالا استفاده کنند، البته در استان مرکزی تاکنون این هماهنگی وجود داشته است.

حقیقی در بخش دیگر سخنان خود اظهار داشت: در مورد دام قاچاق و برخورد و ممانعت از این کار ما نمی‌توانیم به یکباره ورود کنیم، بلکه باید مصداق های کاری مشخص شود که در این صورت قطعا حاضر به همکاری هستیم.

وی در ادامه با اشاره به موتورهای ۲۵۰ سی سی که توقیف شده و اداره کل ورزش وجوانان استان خواستار استفاده از آن در پیست‌ های موتور سواری است، افزود: اگر تعهداتی در زمینه استفاده از این موتورها داده شود، مخالفتی در این حوزه نخواهیم داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: این مساله در شورای تامین باید به تصویب برسد تا بار امنیتی لحاظ شود، بعد از این اقدامات هیچ گونه ممانعتی برای استفاده از این موتورها توسط هیات موتور سواری استان وجود ندارد.

حقیقی در پایان با اشاره به عملکرد سیستم هوشمند در گمرک استان از سال ۹۲ خاطر نشان کرد: این اقدام نیز یک اقدام بسیار ارزشمند است که با سرعت در گمرک استان در حال پیشروی است و توانسته در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاثیرگذاری بسیار داشته باشد.

کد خبر 4413498

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مرکزی قاچاق مواد مخدر ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر مشهد عاشورا گرگان مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان صبح یکشنبه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 6090488

دیگر خبرها

  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود