Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:23:31 GMT

یادواره شهدای آبروی محله در بوکان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۵۱۹۱

یادواره شهدای آبروی محله در بوکان برگزار شد

مهاباد - ایرنا - یادواره شهدای 'آبروی محله'، گرامیداشت شهید انور امینی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بوکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده سپاه بوکان روز چهارشنبه در این مراسم که با حضور بسیجیان و کارکنان انتظامی این شهرستان برگزار شد، گفت: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثارگری ها، فداکاری ها و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی های آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی اضافه کرد: ایثار و فداکاری جوانان انقلابی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل مستکبران و زورگویان باعث شد که سرافرازی و پیروزی نصیب نظام جمهوری اسلامی شود.
وی ادامه داد: شهدای امنیت، امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند و همه ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.
امام جمعه سابق بوکان نیز در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهدا گفت: ثبات و امنیت منطقه به برکت خون پاک شهدای انقلاب به دست آمده بنابراین با تمام توان باید حافظ آن باشیم .
ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده ادامه داد: جهاد در راه خدا مایه پایداری و قوام دین بوده و علاوه بر عزت و اقتدار برای انسان، اجر و پاداش زیادی را نصیب مجاهدان اسلام می کند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این مراسم از چند خانواده شهدای امنیت در این شهرستان تجلیل شد.
در هفته دفاع مقدس 120 برنامه مختلف با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان در بوکان برگزار می شود.
شهید انور امینی در سال 94 در شهر بوکان به دست ایادی استکبار ترور شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و 357 شهید را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.
7510/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي يادواره شهدا شهداي محله بوكان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی اسفراین از اجرای طرح امنیت محله محور با محوریت مقابله با جرائم سرقت و دستگیری هشت نفر سارق سابقه دار و کشف ۱۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در راستای مطالبات مردم و به منظور برقراری امنیت و آرامش و مقابله با جرائم سرقت در مناطق جرم خیز و آلوده، طرح امنیت محله محور پلیس با استفاده از توان حداکثری نیروها طی ۴۸ ساعت در سطح شهرستان اسفراین به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس های تخصصی، هشت نفر سارقان سابقه‌دار شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در تحقیقات و بازجویی های فنی و پلیسی، متهمان به ۱۴ فقره انواع سرقت شامل اماکن خصوصی، دولتی، سیم و کابل های برق، منزل و... در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ روهنا با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح در سطح شهرستان، تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و قانون گریزی، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان