Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد:در روز نخست مسابقات پومسه بانوان کشور، فروغ راسخ تکواندوکار شیرازی در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، موفق به کسب مدال برنز شد.

وی افزود: در این رده سنی مرجان سلحشوری از اصفهان، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و سارا بوربور از البرز، نائب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیزدهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی بانوان کشور با حضور ۳۴۱ پومسه‌رو از ۲۸ استان آذربایجان‌شرقی، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌جنوبی، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان (دو تیم) و یزد به میزبانی هیات تکواندو استان همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن

افتخارآفرینی تکواندوکار فارس در مسابقات پومسه کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، جواد محمدی در  مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران کشتی اصفهان در سال 1402، ضمن گرامیداشت هفته اصفهان اظهار داشت: به خاطر ندارم که در طول یک دهه گذشته مشابه این مراسم در حوزه کشتی برگزار  شده باشد و برگزاری این مراسم نویدبخش آن است که کشتی اصفهان در مسیر درستی قرار گرفته و راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند.

وی افزود: امروز در کشتی اصفهان شاهد یک فضای دوستانه و بهم‌پیوستگی اعضا هستیم و همه بزرگان و پیشکسوتان و خیرین ورزشی برای موفقیت کشتی تلاش می‌کنند؛ همچنین مربیان، مسئولین کمیته‌ها نیز بر اساس وظایفی که دارند، برای موفقیت کشتی می‌جنگند و باشگاه‌های بزرگ هم پای کار آمده‌اند و خوشبختانه کشتی اصفهان روال خوبی در پیش گرفته و با تلاش‌های مجموعه مدیریت فعلی، باید در آینده نزدیک منتظر قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در مسابقات جهانی و المپیک باشیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد : ما در اصفهان هیچ چیزی کم نداریم و تنها باید فضا فراهم می‌شد که خوشبختانه این مهم رخ داد و همه بخش‌های اداره کل نیز تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد تا این فضا هر روز تقویت شود و در این راستا حتما حمایت‌های مالی و مادی نیز پیش‌بینی خواهد شد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره همه پیشکسوتان عرصه کشتی استان گفت: این اتحاد، همدلی و  آرامش حاکم بر فضای کشتی استان نویدبخش روزهای خوب کشتی استان است و به نرسیدن اجازه می‌دهد تا مدال‌آوران آینده را تربیت کنند.

محمدی گفت: نتایج تصمیمات امروز ما در مسابقات و المپیک‌های آینده تاثیر خواهد گذاشت و از همه عزیزان و دلسوزان حوزه کشتی خواهشمندم کمک کنند تا برای کشتی اصفهان اتفاقات خوشایند و بزرگی رخ دهد و شاهد موفقیت کشتی‌گیران اصفهانی از مایین‌ترین تا بالاترین رده‌ها باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور