Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:10:48 GMT

مجوز مرغداری های غیرمجاز صادر می شود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۹۸۷۷۹

مجوز مرغداری های غیرمجاز صادر می شود

اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره ضرورت جلوگیری از شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به ابراز داشت: این دستور اخذ شده تا مجوز واحدهای غیرمجاز تنها در صورتی که خود را با ضوابط و شرایط دامپزشکی تطبیق دهند، صادر خواهد شد.

وی افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری ها و ساماندهی مراکز تولید غیرمجاز، سازمان جهادکشاورزی آمادگی دارد در صورت تشکیل شرکت های تعاونی، به مرغداری های غیرمجاز استان بر اساس مقررات مجوز دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه از سال گذشته به دلیل تلف شدن یک میلیون و ۸۰۰ هزار مرغ، طرح های پیشگیری با جدیت اجرا می شود، گفت: نمونه برداری از هزار و ۷۰۰ مرغداری، شناسایی ۳۲۶ واحد غیرمجاز مرغداری، پلمپ ۱۳۸ واحد مرغداری بدون مجوز و تغییر کاربری ۱۹ واحد دیگر از جمله این طرح هاست.

فتحی همچنین تصریح کرد: مواد ضدعفونی و بهداشتی با قیمت مناسب باید در اختیار مرغداران قرار بگیرد تا از این بحران عبور کنیم که البته تاکنون ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به استان ما ورود پیدا نکرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: خودروهای حمل تخم مرغ باید کنترل شده باشد و موارد غیرضروری رد و بدل نشود، از شانه تخم مرغ های مستعمل نیز استفاده نشود.

کد خبر 4413677

منبع: مهر

کلیدواژه: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی مرغداری ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر هفته دفاع مقدس گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری شهرکرد رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف شیراز دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۹۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در پی گزارش مردمی مبنی بر نگهداری و فروش داروی غیر مجاز در واحد صنفی مرغ فروشی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.
فرهاد آراوند افزود: پس از تایید صحت موضوع، ماموران انتظامی در بازرسی از مغازه، هشت هزار و ۵۰ عدد انواع قرص و مقادیری دارو را که به صورت غیر اصولی و غیر بهداشتی نگهداری شده بود،  کشف کردند.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: این واحد صنفی با دستور قضایی ، پلمب و ۲ نفر  پس از تشکیل پرونده  روانه زندان شدند.
شهرستان فسا در جنوب فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام