Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@20:30:42 GMT

برگزاری عصر شعر«زخم خاک» در زنجان

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۱۸۵۲

برگزاری عصر شعر«زخم خاک» در زنجان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عصر شعر«زخم خاک» با محوریت دفاع مقدس پنجشنبه پنجم مهر‌ماه امسال در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عصر شعر «زخم خاک» با حضور مسئولین استانی و شاعران آیینی و انقلابی ساعت 16 و 30 دقیقه روز پنجشنبه پنجم مهر ماه 97 در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم عصر شعر «زخم خاک» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ طهماسبی؛ جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی، مسئولین استانی و شاعران پیشکسوت آیینی و انقلابی و شاعران جوان استان به میزبانی بسیج هنرمندان زنجان برگزار می شود.

 

عصر شعر «زخم خاک» با محوریت دفاع مقدس در موضوع‌های بیان ایثارگری‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و محرم برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری محافل ادبی با عنوان عصر شعر «زخم خاک»، زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا، انتقال و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده است.

 

در این مراسم، سرهنگ طهماسبی؛ جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی استان برای حاضرین سخنانی ایراد خواهند کرد و تعدادی از شعرای پیشکسوت و جوان استان به قرائت سروده‌های خود، با مضامین مرتبط با دفاع مقدس، بیان رشادت‌های شهدا و محرم خواهند پرداخت.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دفاع مقدس حادثه تروریستی اهواز هفته دفاع مقدس ماه محرم تشییع شهدا اهواز محرم شیراز حمله تروریستی اهواز حسن روحانی عصر شعر حوزه هنری استان زنجان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت: در حوزه‌ی استانی جشنواره‌ی «افتخار من» که سال گذشته همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد، بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۸ اثر برتر به تهران معرفی شد.

سرهنگ حسن حبیبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جوان و آینده ساز با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس و تاسی از تاریخ شفاهی رزمندگان پیشکسوت است که در ۸ سال مقاومت ملی مردم ایران مقابل تجاوز حزب بعثی ، درس شهامت، ایثار و آزادگی را مشق نمودند و از کیان و شرف این سرزمین دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تصریح کرد: در سلسله جشنواره‌های ملی «افتخار من» فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دفاع مقدس، حوادث و خاطرات دوران جنگ را از اجداد خویش جویا شده ودر قالب نثر یا ضبط، به جشنواره ارایه می‌دهند. 

سرهنگ حسن حبیبی اضافه کرد: نخستین جشنواره‌ی ملی «افتخار من» سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار شد و فراخوان چهارمین جشنواره هم سوم خردادماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد