Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان - ایرنا - رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان گفت: یکهزار و 800 دانش آموز در سال تحصیلی 98-97 در مدارس استثنایی استان نام نویسی کرده و تحصیل می کنند.

عباس خانعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفت گروه معلولیت شامل نابینا، ناشنوا، کم توان ذهنی، جسمی و حرکتی، اوتیسم، چندمعلولیتی و اختلال در یادگیری در مدارس استثنایی گلستان پذیرش می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 30 مدرسه استثنایی و هفت مرکز درمان اختلال در یادگیری در گلستان به دانش آموزان استثنایی خدمات آموزشی ارائه می دهند.
رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان تصریح کرد: دانش آموزان استثنایی استان در تمام مقاطع تحصیلی از خدمات افزون بر 500 معلم و مشاور توانبخشی بهره می گیرند.
به گفته خانعلی، در مدارس استثنایی همه خدمات آموزشی و توانبخشی شامل بینایی سنجی، شنوایی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و فیزیوتراپی ارائه می شود.
وی اظهار داشت: سرویس رفت و آمد به طور رایگان در اختیار دانش آموزان استثنایی گلستان قرار دارد.
به گزارش ایرنا امسال همچنین 348 هزار دانش آموز و نوآموز در 2 هزار و 500 مدرسه عادی گلستان مشغول به تحصیل هستند.
3042/1648

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش مدارس استثنايي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..

اگر در پی قبولی در این مدارس هستید واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است . - اخبار بازار -

سمپاد مخفف عبارت “سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان” است همانطور که از اسم این مدارس مشخص است این سازمان سعی دارد که دانش آموزان مستعد و باهوش را در زمینه تحصیلی شناسایی کرده و آموزش دهد این مدارس در دو مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم فعالیت دارند در مورد مدارس نمونه دولتی هم باید بگوییم که از لحاظ ساختاری تقریبا چیزی شبیه به مدارس تیزهوشان هستند با اختلافاتی جزئی بطور مثال مدارس نمونه دولتی فقط در متوسطه دوم فعالیت دارند.

مدارس تیزهوشان چه ویژگی هایی دارند؟

1- بهره گیری از مشاوران و معلمان توانمند: با توجه به اینکه مدارس تیزهوشان برای جذب معلمان خود معیارهای سخت تری مد نظر دارند قاعدتا معلمان و مشاورانی که در این مدرسه ها فعالیت می کنن از لحاظ سواد علمی ، نحوه برخورد با دانش آموزان ، استفاده از منابع آموزشی … نسبت به سایر همکاران خود برتری نسبی دارند.

2_ امکانات آموزشی و رفاهی مناسب: شاید بتوان یکی از اساسی ترین تفاوت های مدارس تیزهوشان با سایر مدارس را در امکانات آموزشی و تفریحی مناسب برای دانش آموزان دانست عموما این مدارس دارای امکانات خوبی از قبیل کلاس های هوشمند، آزمایشگاه های مجهز ، واحدهای کامپیوتر ، زمین های ورزشی با کیفیت و… هستند که کمتر در مدارس عادی دیده می شود.

3- برگزاری کلاس کنکور ، المپیاد و فوق برنامه : در بیشتر مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برنامه های آموزشی مدونی برای دانش آموزان تدارک دیده شده است به گونه ای که دانش آموزان مستعد و پرتلاش را به مقاصد تحصیلی خود برساند سالانه دانش آموزان زیادی از این مدارس در رشته و دانشگاه های برند کشور پذیرفته می شوند ضمن اینکه بسیاری از دانش آموزانی که در المپیادهای علمی در سطح کشور و جهانی رتبه می شوند از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند.

4 _ جو علمی و رقابتی : به جرات می توانم بگویم مهم ترین وجه تمایز این مدارس با سایر مدرسه ها این است که فضای علمی و رقابتی مدرسه خود به خود دانش اموزان را به سمت درس خواندن و تلاش بیشتر سوق می دهد به عنوان یک معلم این عقیده را دارم که دانش آموزان باهوش و پرتلاش هستند که به وجود اینگونه مدارس مثل تیزهوشان معنا می دهند در واقع تمام دانش آموزانی که در این مدارس هستند یک مقصد مشخص دارند ( موفقیت علمی) و همین باعث می شود برنامه علمی با استقبال دانش اموزان مواجه شود و آنها در یک فضا رقابتی تلاش مضاعفی برای رسیدن به اهدافشان داشته باشند.

کلاس های آموزشی تیزهوشان و نمونه دولتی

کلاس تیزهوشان  یکی از خدمات گروه آموزشی ماترو (فراست) است که چندین سال در این زمینه تجربه دارند و هر ساله قبولی 100 درصدی در آزمون های نمونه دولتی و تیزهوشان دارند و بهترین تیم تدریس تهران و کرج را برای دانش آموزان ، گرد هم می آورند و با کیفیت ترین تدریس به آن ها ارائه می شود.

کلاس حضوری و آنلاین کنکور :

گروه آموزشی و مشاوره ای ماترو زمانی که متوجه یک خلا آموزشی در سال های نزدیک به کنکور شد، تصمیم گرفت که بهترین کلاس کنکور در کرج  را برگزار نماید و دانش آموزان با قیمت های بسیار ارزنده بتوانند در کلاس های کنکور حضوری و آنلاین با بهترین اساتید ایران شرکت نمایند.

مزیت کلاس های کنکور ماترو :

ذخیره شدن کلاس ها (اگر دانش آموز به هر دلیلی نتونه در کلاس شرکت بکنه، کلاس ضبط می شه و بعد کلاس دانش آموز می تونه راحت کلاس ها و جزوه های آن را مشاهده نماید )

مزیت کلاس های آنلاین ، تلف نشدن وقت شما در مسیر های شلوغ است که خود آن ممکن است بیش از یک ساعت از زمان شما را در طول مسیر هدر بدهد و همین یک ساعت ها در طول سال، اگر برای تست زدن صرف شود نتیجه پایانی قطعا بسیار متفاوت خواهد بود.

کلاس ها در محیط ادوب کانکت برگزار می شوند و دانش آموزان هم به صورت صوتی و هم تصویری و هم در چت می توانند با استاد در هنگام تدریس ارتباط داشته باشند

سومین مزیت آن پشتیبانی قوی آن است که 24 ساعته شما را ساپورت می کند و در مشکلات فنی شما را راهنمایی می کند.

مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان تلفن هوشمند دارند و در شبکه های اجتماعی حضور دارند، دیگر لازم نیست که فرد برای دیدن مشاور به دفتر او برود و کلی هزینه بابت طی مسیر و از همه مهم تر زمانش که در این راه هدر می رود بپردازد

دانش آموز می تواند به راحتی با یک مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین  ارتباط برقرار کند

و سپس از آن ها درخواست مشاوره آنلاین درسی کند و اصولا این طرح ها یک ماهه هستند یعنی دانش آموز یک ماه یک ماه هزینه مشاوره می پردازد و در کنار خود یک مشاور دارد که او را راهنمایی می کند، نحوه مطالعه دروس را به آن ها یاد می دهد، به او انگیزه می دهد، مشکلاتش را با او مطرح می کند، با برنامه مشاور جلو می رود و برای این که شب ها مجبور است به مشاور گزارش بدهد درس هایش را خوب می خواند و کم کاری نمیکند.

خدماتی که تیم ماترو ارائه می دهد :

برنامه ریزی کاملا شخصی برای دانش آموز که بر اساس برنامه هفتگی مدرسه و کلاس های کمکی که ثبت نام کرده است صورت می گیرد.

گفت و گوی تصویری و تلفنی که به در خواست دانش آموز صورت می گیرد (البته اگر خود دانش آموز بخواهد فقط به صورت ویس و متن هم می توانند در شبکه های اجتماعی با مشاورش گفت و گو کند )

برای اطلاع از این طرح های می توانید با شماره 02633341761 تماس حاصل نمایید. کلاس ها، هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری در مهرشهر کرج برگزار می شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان