Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی 34 ساله به دلیل این که همسرش باردار شده بود و تولید مثلش زیاد بود با چاقو او را به قتل رساند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مردی در آمریکا به اتهام قتل Murder همسرباردارش دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، متهم به دلیل این که چرا همسرش تولید مثل می کند و توانایی جلوگیری را ندارد او را با چاقو به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی که به دلیل بارداری سختش در استراحت مطلق بود و پرستاری کارهای روزانه او را انجام می داد با ضربات پی در پی چاقو به شکم و گردنش جان خود و جنینش را از دست داد.

پرستار که شاهد این عمل وحشیانه همسر قربانی بود با اداره پلیس Police تماس گرفت و او را لو داد.

زمانی که ماموران به خانه آن ها آمدند با جسد یک زن باردار در حالی که چاقو در گردنش بود مواجه شدند و همسرش با لباس های خونی قصد فرار Escape از خانه را داشت که توسط ماموران بازداشت شد.

متهم در بازجویی گفت که از این که همسرش زود به زود باردار می شود و در کمتر از یک سال بچه به دنیا می آورد، عصبانی شده و پس از چند ماه که از بارداری ششم  می گذشت، دست به این اقدام زد.

افسرپرونده پس از ثبت گفته متهم و اظهارات پرستار، ویلیام هاوین را به دادگاه منتقل کرد.

طبق رای هیئت منصفه، ویلیام هاوین به اتهام قتل عمد همسر باردارش به حبس ابد محکوم شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فتوای مرگ این مُلا صادر شد / او با زنان چه کرد؟! + عکس مرد فراری

دست درازی هوشنگ به دخترم را دیدم! / عاشق مادرش بودم!

تصویر سربازان رژیم صهیونیستی در بیلبورد مناسبتی دفاع مقدس در شیراز! + تصاویر

تصادف پر حاشیه مرد بازنشته با یک زن در مشهد

فیلم دیده نشده از حادثه تروریستی اهواز / 4 داعشی 12 دقیقه شلیک کردند و حتی تیر خلاص هم زدند!

همسرم با هیچ دختری دوست نیست!

این 4 دختر تهرانی داستان عجیبی دارند!

فیلم لحظه تیراندازی و تعقیب و گریز شبانه 2 تبهکار در آبادان

شراره در راه پله های خلوت فریاد زد : خدایا کمکم کن!

تجاوز به دختر کنکوری در خلوتگاه آقای مشاور در تهران!

قتل زن بی نوا پس از خودکشی شوهرش / در بروجرد رخ داد

2 طلاق در شناسنامه عروس 12 ساله مشهدی

لو رفتن فیش های حقوقی در دعوای نماینده مجلس و وزیر نفت + فیلم

تجاوز پزشک جراح به 32 دختر باکره + عکس

همخوابی عاشقانه دختر 15 ساله با فروشنده لباس زنانه / زن این مرد آن در را در اتاق خواب گیر انداخت +عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز قتل Murder پلیس Police فرار Escape اخبار حوادث قتل چاقو عکس تولید باردار عکس اهواز فیلم حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز اخبار تهران حوادث تهران تهران دختر حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «آپولو» به‌ نویسندگی و کارگردانی فرزاد رنجبر و تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر سمنان و امیر طالب بیدختی در پنجمین حضور بین‌المللی خود در پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم «ورلد فست هیوستون» در کشور آمریکا، در بخش دارک کمدی، موفق به دریافت جایزه رِمی شد.

جشنواره «هیوستون» از جمله مهم‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم مستقل در آمریکای شمالی است که که در سال ۱۹۶۱ و درست پس از نیویورک و سانفرانسیسکو آغاز شد. بسیاری از بزرگان سینما اولین جوایز خود را از این جشنواره دریافت کرده‌اند. این جشنواره با شعار «ما برای داستان خوب و خوب روایت شده، ارزش قائل هستیم» و با هدف شناسایی و ارج‌نهادن به برتری خلاقانه برجسته در فیلم، اعتبار بخشیدن به توانایی‌های درخشان، ترویج گردشگری فرهنگی برای هیوستون، آموزش جوانان در هنرهای سینمایی، توسعه تولید فیلم در منطقه و افزودن به بافت فرهنگی غنی، هر سال برگزار می‌شود.

«آپولو» که درباره مصایب فیلم‌سازی آماتور است، پیش از این در جشنواره‌های بیگ واتر و جکسون ویل آمریکا، باکو، گلدن افرودیت قبرس و چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران حضور داشته است.

فرزام رنجبر، صفورا خوش‌طینت، مجید چنگیزیان، صمد آذرخش، محمد کاشیان، محمدرضا کاظمی، صحراالسادات میرعمادی، داوودرضا داش‌محمدی، ساجده رجبی، قاسم عابدی، محمدحسین ابراهیمی و محمد خورشیدی، بازیگران این فیلم هستند.

فهرست عوامل «آپولو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: فرزاد رنجبر، مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، تدوین: شاهین حق‌شعار، مدیر تولید: صمد آذرخش، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرحسین دیابی، طراح صحنه و لباس: هما ترابیان، صدابردار: سیدرضا حسینی‌نیا، صداگذار: حامد حسین‌زاده، طراح لوگو و پوستر: محمد پهلوان، طراح چهره‌پردازی: عبدالله صفدری، گروه کارگردانی: الهه برهانی، منشی صحنه: فروغ لسانی، عکاس: حمید خدایی، گروه فیلم‌برداری: بهنام قاسمی، غزل اسدزاده، علی ترابی، حسین ملک‌محمدی و علی رضایی‌راد، گروه تولید: حمید خلفی، فیاض صادقی، مهدی کوکبی و داوودرضا داش‌محمدی، گروه صحنه و لباس: مجید بهرامی‌نسب و یلداسادات وزیری، گروه صدا: علی امینی.

نسخه ویژه نابینایان «همسر» با صدای مسعود فروتن منتشر می‌شود

گروه سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی «همسر» ساخته مهدی فخیم‌زاده را پنجشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ در چارچوب برنامه فیلمخانه منتشر می‌کند.

این فیلم روز پنجشنبه ساعت ۱۹ از طریق سایت این گروه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان بوده و متن روایت آن را محدثه واعظی‌پور نوشته است. این برنامه در استودیو شهر صدای پارسیان با صدابرداری رامتین ناهید ضبط شده و مرجان طبسی آن را میکس و تدوین کرده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سوینا به فایل صوتی فیلم‌های سینمایی توضیح‌دار دسترسی داشته باشند.

کد خبر 6087316

دیگر خبرها

  • همسر سرمربی سپاهان کیست؟ این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس را برد!
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت/ مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد