Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رسانه‌هاي سوئدي و فرانسوي دستاوردهاي ملي‌پوش ايراني تيم آميان در فصل جاري لوشامپيونه را موفقيتي بزرگ مي‌دانند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، در چارجوب هفته هفتم لوشامپيونه از ساعت 20 و30 دقيقه 6 ديدار به صورت همزمان برگزار شد که آميان در حضور سامان قدوس به مصاف رن رفت و مارسي در ولودروم ميزبان استراسبورگ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نيمه اول اين ديدار گلي به همراه نداشت؛ اما نمايش برتر آميان بالاخره نتيجه داد و آنها موفق شدند در دقيقه 51 روي کار تيمي در سمت راست زمين و ارسال کوتاه و دقيقي که سامان قدوس از کنار خط طولي داشت، با ضربه تمام کننده ادي گناهوره به گل اول مقابل رن برسند. درخشش سامان قدوس برابر رن که يکي از تيم هاي خواهان او در نقل و انتقالات تابستاني بود در اين ديدار همچنان ادامه داشت و اين ستاره ايراني در دقيقه 66 هم سانتر زيبايي از روي کرنر سمت راست زمين داشت که اين بار پرينس گوآنو، مدافع مياني و کاپيتان آميان با پرش بلند و ضربه سر دروازه را باز کرد.
رن در دقيقه 61 با اخراج جرمي گلين 10 نفره شد، ولي پنج دقيقه بعد توانست يکي از گل هاي خورده برابر آميان را جبران کند، اما در نهايت ياران سامان قدوس توانستند به پيروزي دو بر يک برسند تا هفت امتيازي شوند و با چهار پله صعود در جايگاه پانزدهم جدول ليگ لوشامپيونه قرار بگيرند. سامان قدوس که بعد از پيوستن به آميان در دو ديدار برابر رميس و ليل گلزني کرده بود، امشب هم در حضور 82 دقيقه اي خود در زمين، با وجود اينکه دو پاس گل تماشايي داد، در دقيقه 18 ضربه آزاد فوق العاده اي زد که با بدشانسي او توپ به تيرک افقي دروازه برخورد کرد و برگشت داده شد که داور مسابقه در اين صحنه از سيستم تکنولوژي خط دروازه بهره برد.
روزنامه سوئدي آفتون بلادت در مطلبي با عنوان «موفقيت جديد سامان قدوس» درباره پيروزي 2 بر يک شب گذشته (چهارشنبه) تيم آميا برابر رن نوشته است: ملي‌پوش ايراني با دو پاس گل در بازي برابر رن باعث پيروزي تيمش شد و موفقيتي جديد را ثبت کرد. سامان قدوس که با ناراحتي‌هاي بسياري پيش از ترک فوتبال سوئد و باشگاه اوسترشوندس مواجه شده بود براي رسيدن به موفقيت در ليگ فرانسه زماني طولاني پيشِ رو نداشت. در ادامه اين مطلب رسانه سوئدي آمده است: سامان قدوس پس از جام جهاني 2018 روسيه به تيم اوسترشوندس بازگشت و سپس در انتقالي خاص راهي تيم آمياي فرانسه شد. او در نخستين بازي خود در لوشامپيونه يک گل به ثمر رساند و در پيروزي 2 بر يک شب گذشته آميا برابر رن نيز دو پاس گل داد. قدوس در هفت بازي اخيرش در ليگ دسته اول فرانسه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است. سايت فرانسوي مادين فوت نيز درباره بازي درخشان سامان قدوس برابر رن خاطر نشان کرده است: بازيکن ايراني با دو پاس گل تکنيک خود را برابر رن به نمايش گذاشت. او که تابستان سال جاري ميلادي به تيم آميا پيوست، بازيکن بسيار مناسبي است و مشکلات زيادي را براي خط دفاعي تيم رن در بازي شب گذشته ايجاد کرد.

صدرنشين ژوپيلر ليگ بلژيک با پذيرش شکست برابر يک تيم دسته‌ اولي از جام حذفي اين کشور کنار رفت. در ديدارهاي مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي بلژيک شب گذشته (چهارشنبه) کلوب بروژ ميهمان تيم دسته‌دومي دينزه بود و 2 بر صفر شکست خورد تا وداع تلخي با اين رقابت‌ها داشته باشد. کاوه رضايي، ملي‌پوش ايراني به دليل مصدوميت غايب فهرست 18 نفره کلوب بروژ بود. در ديگر بازي نيز تيم شارلوا در نبرد خارج از خانه برابر تيم آلست به پيروزي 2 بر صفر دست يافت و راهي مرحله بعدي جام حذفي بلژيک شد. علي قلي‌زاده و اميد نورافکن، 2 بازيکن ايراني تيم شارلوا در اين بازي به ميدان نرفتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قدوس ليگ فرانس جام حذفي بلژيک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • صعود نفس‌گیر یوزهای ایرانی به فینال
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی