Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی معاون هنری و سینمایی، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و قائم مقام این اداره کل منصوب و معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در جلسه شورای اداری این اداره کل ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: هر تغییری موجب نشاط ،تحول خواهد شد که این اداره کل از این تغییرات گریزناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحولات در این اداره کل به منظور رسیدن به سازمان نظام مند است افزود: در این مدت کوتاهی که در این اداره کل هستم شاهد همکاری، همدلی و انتقال تجارب کارکنان در این اداره کل بودم که این مهم یکی از امتیازات و ویژگی های بالای این مجموعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به افتخارات حوزه فرهنگ و هنر استان گفت: ما در عرصه هنری، کارنامه درخشانی داریم و در تاتر که امروز چشمه جوشانی شده است و همچنین انجمن های فرهنگی و هنری و آموزشگاه های آزاد هنری شاهد افتخارات زیادی هستیم.

مروارید افزود: در عرصه فرهنگی نیز می توان به افتخاراتی در عرصه هایی همچون توسعه انجمن های ادبی، نمایشگاه های کتاب، کتابفروشان و نیز اصحاب فرهنگ، شعرا و فضلا اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه آموزش نیز کسب رتبه برتر در کشور را داشتیم که این نشان از توانمندی های رئیس اداره آموزش است.

وی با بیان اینکه امیدوارم با انتصاب های جدید شاهد تحولات و رشد و ارتقای فرهنگ و هنر باشیم افزود: از معاونین محترم درخواست دارم طرح های آغاز شده را ادامه دهند و جلساتی را در راستای هم افزایی و انتقال تجارب با یکدیگر داشته باشند چرا که ما در آینده نزدیک شاهد برگزار جشنواره فیلم فجر، نمایشگاه کتاب که هر دو در کارنامه ارشاد درخشان است هستیم.

مروارید تصریح کرد: با کمک و همت بلند خود طرح گذرفرهنگ و هنر را پیگیری کنید تا به نتیجه مساعد برسد. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: برگزاری جلسات اتاق گفتگو با اصحاب فرهنگ و هنر و دانشگاهیان، تعامل و همکاری با انجمن های فرهنگی وهنری، تکریم هنرمندان و احترام به آنان از دیگر درخواست های من برای برنامه های پیش روی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در پایان افزود: تلاش کنید در برنامه ریزی های خود برنامه محور باشید و امیدوارم با همت همه ی کارکنان کاروان فرهنگ و ارشاد را به سرمنزل مقصود برسانیم.

در ادامه این جلسه طی احکامی جداگانه توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، یوسف امینی به سمت قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمد رضا محمدی سرپرست معاونت هنری و سینمایی، افشین تحفه گر به عنوان معاون فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل منصوب شدند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی اهواز دفاع مقدس تشییع شهدا عاشورا ارتش جمهوری اسلامی تروریست شیراز علی لاریجانی ارتش ماه محرم مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی انتصابات مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰ هزار نفر در این استان حافظ قرآن و از پنج جزء تا کل قرآن کریم را حفظ هستند.

  حجت الاسلام مهدی رمضانی افزود: نوزدهمین آزمون سالانه اعطای مدرک تخصصی حفظ ۱۰، ۲۰ و کل قرآن کریم، ۱۴ اردیبهشت ماه امسال در ۶ شهر استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.   وی با بیان اینکه هزار و ۶۱۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند، ادامه داد: حدود هزار و ۳۰۰ نفر از این افراد بانوان هستند.   رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: این آزمون در شهرهای مشهد، خواف، نیشابور، تربت جام، کاشمر و سبزوار برگزار خواهد شد.      

 

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی