Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@00:09:59 GMT

اجرایی شدن طرح احداث مسکن امید در شهر قدس

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۴۹۱۳

اجرایی شدن طرح احداث مسکن امید در شهر قدس

شهردار قدس با اشاره به اجرایی شدن طرح احداث مسکن امید در این شهر گفت: ساخت این مسکن‌ها و اسکان ساکنین بافت‌های فرسوده در آن، از پروژه‌های شهرداری قدس در جهت تحقق بازآفرینی پایدار شهری است.

به گزارش ایلنا، مسعود مختاری از ساخت مسکن امید در شهر قدس خبر داد و گفت: شهرداری قدس با خرید ۱۵ هکتار از زمین ۳۳ هکتاری موجود در محله محمدآباد که در همجواری بافت‌های فرسوده قرار داشته و همواره بیم آن می‌رود که در معرض ساخت و سازهای غیر مجاز قرار گیرد، در آینده‌ای نزدیک با مشارکت بخش خصوصی طرح ساخت مسکن امید را اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قدس بیان داشت: طرح ملی بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهرها است به نحوی که منجر به ارتقای شاخص‌های زیست‌پذیری و کیفیت زندگی شهروندان می‌شود و تحقق آن در گرو تعامل و همکاری ادارات مختلف با یکدیگر و مشارکت حداکثری مردم است.

مختاری در پایان گفت: ابلاغ پروژه‌های بازآفرینی در قالب اقدام مشترک در محدوده سکونتگاه‌های غیررسمی توسط اداره راه و شهرسازی غرب تهران، اعلام نحوه اعمال تخفیف هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری قدس، گزارش اقدامات شهرداری قدس در خصوص تسهیلگری و تبلیغات مربوطه در محله‌های هدف، گزارش پروژه‌های پیشنهادی و در دست اقدام شهرداری قدس در محله پایلوت هدف و گزارش اداره اوقاف از عملیات سنددار کردن املاک واقع در محدوده بافت فرسوده و سکونتگاه‌های شهر قدس از مهمترین مباحثی است که در این شهر و مدیریت شهری مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 اداره راه و شهرسازی بخش خصوصی تبلیغات شاخص شهرداری اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد

شهردار قزوین گفت: کمربندی نسیم شمال قزوین بدون قطع یا آسیب زدن به حتی یک درخت از باغستان این شهر، احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مهدی صباغی بعد از ظهر امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهرداری قزوین اظهار کرد: امروز مدیریت شهری با وجود مدیران دلسوز و با ایجاد وحدت و همدلی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های شهری کرده تا قزوین به پیشرفت هرچه بیشتر برسد.

وی با بیان اینکه کمربندی نسیم شمال قزوین بدون قطع و یا آسیب زدن به حتی یک درخت از باغستان این شهر ساخته شده است، افزود: معتقدیم قزوین برای رشد و پیشرفت به همدلی و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نیاز دارد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین درصدد آن است تا در حوزه حمل‌ونقل عمومی تمامی اتوبوس‌های خود را برقی کند، خاطرنشان کرد: همزمان با بهره‌برداری از دو طرح عمرانی و خدماتی، دو تقاطع غیرهمسطح و ۳۰ هزار متر پارکینگ در نواحی دانش و ناصرآباد در دستور کار شهرداری قزوین قرار دارد که به زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها هم خواهیم بود.

صباغی اضافه کرد: افتتاح و راه اندازی یک ایستگاه آتش نشانی در مرکز بازار قزوین به عنوان یک امر ضروری و مهم در دستور کار مجموعه مدیریتی شهر قرار دارد و در ادامه هم موضوع جابه‌جایی میدان میوه و تره‌بار شهر به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: شهروندان قزوینی باید در آرامش و رفاه زندگی کنند و در این راستا شهرداری با رویکرد درآمد-هزینه از محل مالیات‌هایی که توسط مردم برای نوسازی، پسماند و موارد دیگر پرداخت می‌شود برای اجرای اینگونه طرح‌ها استفاده می‌کند.

کد خبر 750805

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • شاخص بهره مندی روستا‌های کردستان از راه‌ آسفالته به ۷۵ درصد رسید
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان