Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت روز جهانی گردشگری بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی تحت پوشش سازمان میراث‌ فرهنگی امروز پنج شنبه رایگان است.

اخبار اجتماعی/ به مناسبت روز جهانی گردشگری، همایشی با حضور هتلداران برگزار و از هتلداران و فعالان حوزه گردشگری تجلیل شد. رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه این همایش گفت تا پایان مرداد بیش از سه میلیون گردشگر خارجی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان درباره سفرهای داخلی گفت: هفته آینده کارت‌های سفر رونمایی و در اختیار مردم قرار می‌گیرد. بازدید از تمام موزه‌ ها و اماکن فرهنگی‌ تاریخی تحت پوشش سازمان میراث‌فرهنگی امروز ۵ مهر برای عموم مردم رایگان است.

براساس اعلام سازمان جهانی گردشگری، امروز ۵ مهر مصادف با ۲۷ سپتامبر به عنوان روز جهانی گردشگری نام‌گذاری شده است که کشور‌های مختلف در این روز برنامه‌های مرتبط با گردشگری را برگزار می‌کنند./ شبکه خبر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد