Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا هنرمند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان شادگان یک هزار و ۶۱۰ دانش‌آموز و دانشجو را در مقاطع و سطوح مختلف تحصیلی تحت پوشش خود دارد که این افراد برای شروع سال تحصیلی جدید نیازمند کمک مردم و خیران هستند.

وی افزود: این تعداد دانش آموز و دانشجو، از خدماتی از جمله کمک هزینه تحصیل، تهیه اقلام مورد نیاز تحصیل، شهریه، کلاس های تقویتی بهر مند شده و برای این افراد اردوهای مختلف زیارتی و تفریحی برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شادگان ادامه داد: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آنها کمک هایی ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک به خانواده ‌های نیازمند برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان آنها، یکی از اهداف کمیته امداد امام (ره) به شمار می‌آید.

هنرمند درپایان گفت: علاوه بر رفع نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش، دانش آموزان بی بضاعت در مدارس نیز شناسایی و به آنها کمک هایی ارائه می شود.

کد خبر 4414068

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشجویان شادگان کمیته امداد امام خمینی ماه محرم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح شهرکرد سانحه تصادف حمله تروریستی اهواز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است