Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان از جابجایی بیش از 2میلیون تن کالا وبار به سراسر کشور در 6ماهه امسال خبر داد.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل, علی رحمتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این میزان بار وکالا توسط 87 شرکت فعال بخش حمل ونقل کالا به سایر نقاط کشور ارسال شده است, افزود: این کالاها شامل گندم ،سیمان،سیب زمینی،و آب معدنی است که توسط 155هزار دستگاه وسیله نقلیه جابه جا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه علی رغم توطئه های دشمنان وتبلیغات منفی آنان در فضای مجازی وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان بصورت عادی و روان است تصریح کرد: روزانه نزدیک به هزار دستگاه بارگیری در سطح استان انجام میشود که از این میزان 500دستگاه مربوط به مرکز اردبیل و مابقی نیز از طریق شهرستان ها انجام میگیرد.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل از بررسی مسائل ،حل مشکلات و درخواست های قانونی رانندگان در ارتباط با بیمه تکمیلی افزایش کرایه وهمچنین استقرار نمایندگی اداره کل راهداری استان در شهرک حمل ونقل خبرداد و گفت: تاکنون نزدیک 16میلیارد تومان از مطالبات رانندگان پرداخت شده است و دو شرکت با قیمانده نیزدر کمیسیون ماده 12 مکلف شدند بصورت هفتگی یا ماهانه مطالبات رانندگان را پرداخت نمایند.
عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت 11 هزار راننده با بیش از 7 هزار دستگاه کامیون در بخش حمل و نقل استان رایادآور شد و تصریح کرد: به تخلف 8شرکت حمل ونقل بخاطر عدم پرداخت کرایه و مطالبات رانندگان بصورت قاطعانه وقانونی رسیدگی و شرکت های حمل ونقل خلیج فارس و آبادان نیزبعلت عدم پرداخت مطالبات رانندگان در کمیسیون یاد شده جریمه و تعطیل شدند.
عضو شورای ترافیک استان با اشاره به برخی مشکلات رانندگان در رابطه با لوازم یدکی و کمبود لاستیک در استان گفت: تابه امروز توانستیم نیاز هزار و 600دستگاه وسیله باری و اتوبوس را با ارائه یک جفت لاستیک به هر وسیله نقلیه حل کنیم.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: در راستای درخواست رانندگان مبنی بر توزیع لوازم یدکی 7هزار نفر در استان ثبت نام انجام شده است که متاسفانه تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز این تعداد نیست اما برای حل مشکل این رانندگان درخواست ها به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ارسال شده و درگارگروه مربوطه از طریق سازمان صنعت معدن و تجارت در حال پیگیری است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استان اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده سازمان صنعت معدن و تجارت شورای اداری وسیله نقلیه اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان

ایسنا/کرمان رئیس شورای شهر رفسنجان درباره جابجایی مهمانشهر توضیحاتی را ارائه داد.

سید حسین رحیمی در سخنرانی بعد از نماز جمعه امروز رفسنجان به مناسبت روز ملی شوراها، اظهار کرد: در سه سال گذشته نهایت تلاش خود را در جهت بهینه‌سازی همه فرصت‌های شهر انجام دادیم. در مباحث مختلف اجتماعی، عمرانی و فرهنگی تلاش کردیم تا آنچه زیبنده مردم رفسنجان است، اتفاق بیفتد.

وی با قدردانی از زحمات شهردار رفسنجان، افزود: در سه سال گذشته اقداماتی انجام گرفت که از مهمترین آنها بازگشایی معابر و مسیرهایی که بعضاً در ۳۰ سال گذشته بی‌نتیجه باقی مانده بود.

وی بیان کرد: در بحث بهسازی و زیباسازی شهر رفسنجان که شهروندان رفسنجان نیز اذعان دارند که چهره شهر تغییر کرده، بر مبنای عدالت محوری تا حد امکان بودجه شهرداری را بین همه مناطق به صورت یکسان تقسیم شود. ۵۰ شورای محله در ۵۰ محله تشکیل و شهرداران جوان و نوجوانانی با آغاز الگوی حکمرانی مردمی در رفسنجان کار خود را شروع کرده اند که مشکلات محلات را ارائه دهند.

رحیمی افزود: برای هر محله ۱۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشتیم تا فقط در اختیار مردم باشد. ضمن اینکه قرار است الگوی حکمرانی مردمی رفسنجان به‌عنوان طرح پایلوت و نمونه در کشور اجرا شود.

رئیس شورای شهر رفسنجان به ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های متعدد در شهر اشاره و با بیان اینکه اولین اداره امور بانوان شهرداری رفسنجان ایجاد شد چرا که ۵۰ درصد جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند، عنوان کرد: ساخت مهمانشهر جدید با هماهنگی استانداری، امور اتباع و اداره کل راه و شهرسازی در حال اقدام است و بیش از ۱۴۰۰ واحد در جاده کمربندی سرچشمه ساخته شده و تا ماه‌های آینده مهمانشهر که خواسته مردم بوده جابجا خواهد شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان همچنین با اشاره به این موضوع که شهربازی رفسنجان قدیمی و فرسوه است، گفت: اخیراً ۵۰ هکتار زمین در اتوبان فاتحان اروند کنار مجموعه ورزشی مس تحویل گرفته شده که مجموعه توریستی، فرهنگی، گردشگری و ورزشی برای مردم رفسنجان را بزودی کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین خبر درباره جابجایی مهمانشهر رفسنجان
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • جابه‌جایی ۲۳۵ هزار تن کالا با ناوگان حمل‌ونقل در خراسان شمالی
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد